er det mulig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Gravid2012

er 13 uger henne... kan det passe at jeg maerker liv?? ligesom om der er nogen der roere mig indefra...

er det mulig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mon ikke det bare er dine tarme, der flytter på sig /er fyldte med luft?

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

PT skriver:

Mon ikke det bare er dine tarme, der flytter på sig /er fyldte med luft?

joh kan godt vaere.. havde haaber paa det var bebs, men det kommer nok

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
1234567890 skriver:

joh kan godt vaere.. havde haaber paa det var bebs, men det kommer nok

Ja, det skal nok komme.

Jeg ved godt, hvor utålmodig man kan blive for at mærke liv, men om nogle uger, kan du helt sikkert

Anmeld

24. april 2012

morbibi

1234567890 skriver:

er 13 uger henne... kan det passe at jeg maerker liv?? ligesom om der er nogen der roere mig indefra...

er det mulig?

Mener ikke engang, at barnet er 7 cm fra isse til hale, så dewt burde højst være bobler du mærker

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

PT skriver:

Ja, det skal nok komme.

Jeg ved godt, hvor utålmodig man kan blive for at mærke liv, men om nogle uger, kan du helt sikkert

om nogen uger ? hvornaar maerkede du liv ? er der nogen forskel paa om man er tynd, normal, eller overvaegtig?

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

morbibi skriver:

Mener ikke engang, at barnet er 7 cm fra isse til hale, så dewt burde højst være bobler du mærker

okay.. saa maa jeg bare vaere taalmodig

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
1234567890 skriver:

om nogen uger ? hvornaar maerkede du liv ? er der nogen forskel paa om man er tynd, normal, eller overvaegtig?

Jeg mener, jeg var ca 16 uger henne ved min datter, og lidt tidligere ved min søn, men jeg skrev det ikke ned, og hukommelsen er ikke, hvad den har været

Jeg var overvægtig begge gange, men jeg tror ikke, det har så meget at sige, da det jo er indefra, det kommer

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

PT skriver:

Jeg mener, jeg var ca 16 uger henne ved min datter, og lidt tidligere ved min søn, men jeg skrev det ikke ned, og hukommelsen er ikke, hvad den har været

Jeg var overvægtig begge gange, men jeg tror ikke, det har så meget at sige, da det jo er indefra, det kommer

okay tusind tak for dit svar..

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
1234567890 skriver:

okay tusind tak for dit svar..

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.