OKAY er man MOR med stort M når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Susan1978

man tager hjem fra en 30 års fødselsdag kl 19.. hvor festen først skulle til at starte, de gamle var på vej hjem og så skulle der gang i den med høj musik osv..

Men jeg valgte så at ta hjem til mit sløje barn og resten af familien.. :-o

Det ligner bare slet ikke mig.. elsker ellers at feste.. men havde da bare ikke overskud til det i dag - havde virkelig ikke lyst.. (?)

SÅ her sidder jeg.. :D og hygger mig max...

Susan som direkte har smagt på emils mælkegylp i dag.. +o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

linepaaske

addr hvordan det, altså med gylpen ??

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Yaiks.... virkeligt??? Ja altså også med gylpen??

Fnis det er mere interessant at du har spist gylp end at du er taget tidligt hjem fra en fest...Hold da magle hvor er vore liv indsnævret:D

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Ja man er mor med stort M når man tager hjem fra en fest ;) Jeg gjorde jo det samme til Sloggis fest fordi jeg vidste min pige ikke var på toppen og at hun er MEGET morsyg...så jeg kunne hellere ikke helt finde fest-gejsten frem :( Sådan er det når man bliver moar (L)

Grynt, som er glad for at du max hygger sammen med os 8D

Anmeld

8. marts 2008

Susan1978

okay jeg vil prøve at forklare.. det er jo sådan at Emil i øjeblikket gylper eller faktisk kaster rigtig meget op, tror det er pga al den slim/betændelse han har i sine luftveje. :'( I morges da jeg sad og spiste morgenmad, havde jeg lige givet Emil en halv flaske MME 200ml dvs 100 ml og lavede en midtvejs bøvs (vi håber hver gang det blir nede) og det blev nede. Jeg tænkte han nok var mere sulten og gav ham lidt mere. jeg sætter han så op, bare så han sidder med ryggen mod min mave, tager en bid af min morgenbolle også kommer det, HAN KASTER HELE LORTET OP. !!! +o( han har en af de der lange håndklæde hagesmække fra småfolk på og i min reaktionsevne prøve jeg at gribe det med hagesmækken, men får vippet den op af i stedet.. så jeg faktisk gør det at jeg kaster gylpen/bræk/varm MME tilbage og op i hovedet på os begge.. Emil var smurt helt ind og jeg fik det i den nederste del af ansigtet og i håret. HUSK nu jeg lige havde taget en bid af min bolle i samme sekund... så den blev blandet med MME og havde jeg tid til lige at spytte det ud.. (selvom det ku ha været ligemeget for alt var bare smurt ind.. Emil var så ked af det at jeg bare tog ham i siddende stilling ud og lagde ham på puslebordet.. - jeg har stadig ikke spyttet bolle og MME ud - får alt tøjet af og får tørret både ham og mig selv i hovedet.. tager tøjet af ham... pludselig går det op for mig at bolle stykket er væk... (?) Tror bare jeg tænker at nu har jeg alligevel haft det så længe i munden.. (har jo nok kun været en mililiter eller noget) at jeg bare sluger det... 8D KAN I SE BILLEDERNE? ik så nemt at forklare.. jeg så faktisk både mig selv og emil i spejlet kommer vi lige forbi ud til badeværelset og tænkte, det her skulle have været på skjult kamera..

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Arj prøv lige at hør.... Jeg sidder virkelig og griner højt...Syns bare at der er SÅ komisk:)):)):))
Men det kan jeg jo ikke tillade mig for det er jo bare vildt træls at han skal gylpe sådan...er han stadig lidt syg? -Måske du har skrevet det, men jeg bare har "glemt" at høre efter:$

Anmeld

8. marts 2008

linepaaske

hmmm det smager alt sammen, tak for historien og god bedring til det lille pus. Jeg synes sgu han har været hårdt ramt allerede i sit korte liv.....

Anmeld

8. marts 2008

Susan1978

Ja han er ikke på toppen hvert fald.. men feberen er faldet dvs sige han har ikke haft feber i dag.

Men han sover stadig rigtig meget og spiser ik rigtig noget.. og det han spiser kommer jo så op igen.

grundet penicilinen har han så også tynd mave oveni... (men det har vi prøvet før)

Kan sgu se min lille tykke dreng sviner ind.. men godt han har noget at stå imod med.. :D

øhh Han har doppetsiddet lungebetændelse.. hvis det var det du mente du ikke havde set.. ;)

Anmeld

8. marts 2008

Susan1978

linepaaske skriver:

hmmm det smager alt sammen, tak for historien og god bedring til det lille pus. Jeg synes sgu han har været hårdt ramt allerede i sit korte liv.....

kan kun gi dig ret..

han er knapt 8 mdr og har haft lungebetændelse 2 gange, været overfaldet af en astma maske ret ofte og har haft usammenvokset navle i 6 mdr.. har vi ikke snart opbrugt hans kvote/klipkort.. ????

Anmeld

8. marts 2008

BellaT

Nååeh, det lille pus. Nu må hans klippekort være opbrugt, jo. Det kan ikke passe andet.
Hold da op, en komisk historie.:D Kunne ikke lade være med at grine højt. Men synd for Emil og mor.:(.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.