okay jeg vil prøve at forklare..
det er jo sådan at Emil i øjeblikket gylper eller faktisk kaster rigtig meget op, tror det er pga al den slim/betændelse han har i sine luftveje. :'(
I morges da jeg sad og spiste morgenmad, havde jeg lige givet Emil en halv flaske MME 200ml dvs 100 ml og lavede en midtvejs bøvs (vi håber hver gang det blir nede) og det blev nede. Jeg tænkte han nok var mere sulten og gav ham lidt mere.
jeg sætter han så op, bare så han sidder med ryggen mod min mave, tager en bid af min morgenbolle også kommer det, HAN KASTER HELE LORTET OP. !!! +o( han har en af de der lange håndklæde hagesmække fra småfolk på og i min reaktionsevne prøve jeg at gribe det med hagesmækken, men får vippet den op af i stedet.. så jeg faktisk gør det at jeg kaster gylpen/bræk/varm MME tilbage og op i hovedet på os begge.. Emil var smurt helt ind og jeg fik det i den nederste del af ansigtet og i håret. HUSK nu jeg lige havde taget en bid af min bolle i samme sekund... så den blev blandet med MME og havde jeg tid til lige at spytte det ud.. (selvom det ku ha været ligemeget for alt var bare smurt ind..
Emil var så ked af det at jeg bare tog ham i siddende stilling ud og lagde ham på puslebordet.. - jeg har stadig ikke spyttet bolle og MME ud - får alt tøjet af og får tørret både ham og mig selv i hovedet.. tager tøjet af ham... pludselig går det op for mig at bolle stykket er væk... (?)
Tror bare jeg tænker at nu har jeg alligevel haft det så længe i munden.. (har jo nok kun været en mililiter eller noget) at jeg bare sluger det... 8D
KAN I SE BILLEDERNE? ik så nemt at forklare..
jeg så faktisk både mig selv og emil i spejlet kommer vi lige forbi ud til badeværelset og tænkte, det her skulle have været på skjult kamera..
Anmeld