valle-protein og smoothie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Mor1012

Hej

Jeg vil lige dele dette med her.

hende Mascha vang tabte 18 kg, ved at drikke smoothie til morgenmad med valle protein og eller æg med grønt. og kylling eller laks med grønt til aften...

se link :

http://mobil.dk.msn.com/device/gos/article.aspx?cp-documentid=7370757

NÅÅ MEN .. jeg har købt valle protein pulver idag hos helsekosten, og det vil jeg blande med min smoothie til mellemmåltiderne.. da jeg er gravid og selvfølgelig ikk må tabe mig, men jeg vil nu tænke mere sundt og spare på de trøfler jeg har såå meget lyst til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

morbibi

Emilie2010 skriver:

Hej

Jeg vil lige dele dette med her.

hende Mascha vang tabte 18 kg, ved at drikke smoothie til morgenmad med valle protein og eller æg med grønt. og kylling eller laks med grønt til aften...

se link :

http://mobil.dk.msn.com/device/gos/article.aspx?cp-documentid=7370757

NÅÅ MEN .. jeg har købt valle protein pulver idag hos helsekosten, og det vil jeg blande med min smoothie til mellemmåltiderne.. da jeg er gravid og selvfølgelig ikk må tabe mig, men jeg vil nu tænke mere sundt og spare på de trøfler jeg har såå meget lyst til

Hold da op, har hun vejet 18 kg mere end nu....... Jeg har altid set hende som tynd, men det lyder lækkert og som helt almindeligt hverdagskost på proteiner

Anmeld

25. april 2012

Mor1012

morbibi skriver:

Hold da op, har hun vejet 18 kg mere end nu....... Jeg har altid set hende som tynd, men det lyder lækkert og som helt almindeligt hverdagskost på proteiner

Haha ja 18 kg mere... siger hun pg ja hun er tynd men jeg sys hun ser ok sund ud

Anmeld

25. april 2012

morbibi

Emilie2010 skriver:

Haha ja 18 kg mere... siger hun pg ja hun er tynd men jeg sys hun ser ok sund ud

Synes også hun ser sund og rask ud. Altid med et smil på læben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.