Sød og glad ungkarl ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Røverdatter

Månsson skriver:

Nej da, han lyder som en rigtig MAND og det kan man altid bruge. Når man nu ikke må ha to så håber jeg i finder en der ikke har nogle til ham Et billede ku blive deal breaker

Ja du har så meget ret i at billede ville gøre underværker. Jeg ser ham først i morgen, og kan måske tage et billed dér. Men ved heller ikke om han er til offentlige billeder og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Ja du har så meget ret i at billede ville gøre underværker. Jeg ser ham først i morgen, og kan måske tage et billed dér. Men ved heller ikke om han er til offentlige billeder og sådan

Nej det er jo så det men hvis det kunne hjælpe med at finde en dejlig dame med nogle gode atributer mon ikke han så vil

Anmeld

24. april 2012

Røverdatter

Månsson skriver:

Nej det er jo så det men hvis det kunne hjælpe med at finde en dejlig dame med nogle gode atributer mon ikke han så vil

Jo sikkert Håber han er villig

Anmeld

24. april 2012

FrkMR

Himmelsmil skriver:

Altså han fortalte mig i går at han ikke ser efter udseendet, for det er for ham det indre som tæller 100% mest! Men hvis han skulle sige en type, ville det være kurvet og store bryster.. Men tror ikke han går viiildt meget op i det

Hvor gammel er du? Hvis jeg må spørge

jeg er 23

Anmeld

25. april 2012

Røverdatter

FrkMR skriver:

jeg er 23

Undskyld det sene svar

23 er fint, hans ekskæreste var 22 Men må lige høre ham ad - har endnu ikke set ham, så kan heller ikke lægge billede ind endnu

Anmeld

30. april 2012

Bare mig..

Himmelsmil skriver:

Undskyld det sene svar

23 er fint, hans ekskæreste var 22 Men må lige høre ham ad - har endnu ikke set ham, så kan heller ikke lægge billede ind endnu

Kommer billedet snart

Anmeld

1. maj 2012

Røverdatter

MGN~NGM<3 skriver:

Kommer billedet snart

Uha, længe siden jeg har været online

Jeg nåede ikke at fange ham Ronni inden han tog tilbage til vestjylland - men jeg tager hjem til Odense i dag - har været på ferie- og han er hos os på besøg til i morgen - så nu håber jeg at jeg kan få  et billde mon ikke....

Anmeld

1. maj 2012

Bare mig..

Himmelsmil skriver:

Uha, længe siden jeg har været online

Jeg nåede ikke at fange ham Ronni inden han tog tilbage til vestjylland - men jeg tager hjem til Odense i dag - har været på ferie- og han er hos os på besøg til i morgen - så nu håber jeg at jeg kan få  et billde mon ikke....

Håber du når at få et taget

Anmeld

20. maj 2012

Mutti2

Er han afsat?? :-D
Hvor i Vestjylland er han fra? Og kommer der billeder?

Knus

Anmeld

20. maj 2012

Nettemor

Milla-Victoria's mor skriver:

Er han afsat?? :-D
Hvor i Vestjylland er han fra? Og kommer der billeder?

Knus

Jeg tvivler på at du kan få et kvalificeret svar og billeder da trådstarter ikke længere er medlem på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.