hvornår kunne det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hey ladies!
Ja, som overskriften lyder - Hvordan kunne man se I var gravide? Ved jo at det kan være super forskelligt, så jeg er lidt nysgerrig for at høre jeres "bule på maven" historier
knuser Caroline (som stadig venter i spænding)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

SaNiNa

her var den rimelig tydlig i uge 8 og nu i uge 33 er den giga stor...

Anmeld

14. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

ja var det egentlig ikke noget med vi snart skulle se nogle billeder af den store flotte mave???

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

ja var det egentlig ikke noget med vi snart skulle se nogle billeder af den store flotte mave???

Jo det skal i... har bare på ingen måder været god til at tage billeder af maven... bliver ved med at sige til kæresten at nu skal der tage nogle men så går dagen alligevel... så nu må vi se at få taget mig sammen...

Anmeld

14. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

Jo det skal i... har bare på ingen måder været god til at tage billeder af maven... bliver ved med at sige til kæresten at nu skal der tage nogle men så går dagen alligevel... så nu må vi se at få taget mig sammen...

ja, det synes jeg godt nok er ved at være på tide... ellers ender det jo med han er kommet ud inden de billeder bliver taget

Anmeld

14. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Hold da helt kæft Sanne er du virkelig SÅ langt henne? Hvor er tiden blevet af? Og ja jeg holder med de andre....jeg vil se billeder!!!

Anmeld

14. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Caroline86 skriver:

Hey ladies!
Ja, som overskriften lyder - Hvordan kunne man se I var gravide? Ved jo at det kan være super forskelligt, så jeg er lidt nysgerrig for at høre jeres "bule på maven" historier
knuser Caroline (som stadig venter i spænding)

Jeg var var i uge 15 cirka da min røv stoppede med at vokse og maven begyndte Og var i uge 30 før jeg lignede en gravid og ikke bare fed

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

Piger så må i altså lige huske mig på det i morgen...

Ja tiden er gået utrolig stærkt... men de første mange måneder under dynen gik utrolig langsom...

Anmeld

14. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang var jeg næsten halvvejs henne før man kunne se noget.

Anden gang var jeg 10-12 uger henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.