Ventelister er møg trælse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Anonym trådstarter

Især når man har fået afvide man skal til en snart.

Nu har jeg siddet hjemme hele dagen for at jeg skulle tage mig sammen for at ringe til en psykolog for at få en tid.. Og nu efter jeg har mistet en hel skole dag på det kan jeg nu se frem til at skulle vente mindst til august før jeg kan komme til psykolog ._. hvor er det bare nederen! Havde lige fået mig selv overbevist om at det ikke var så slemt og nu skal jeg bare vente... øv os!

Ved ikke hvad jeg ville med det her ud over at komme ud med noget brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

wamse

Anonym skriver:

Især når man har fået afvide man skal til en snart.

Nu har jeg siddet hjemme hele dagen for at jeg skulle tage mig sammen for at ringe til en psykolog for at få en tid.. Og nu efter jeg har mistet en hel skole dag på det kan jeg nu se frem til at skulle vente mindst til august før jeg kan komme til nogen som helst psykolog ._. hvor er det bare nederen! Havde lige fået mig selv overbevist om at det ikke var så slemt og nu skal jeg bare vente... øv os!

Ved ikke hvad jeg ville med det her ud over at komme ud med noget brok

Det lyder altså helt vildt Har aldrig oplevet den slags ventetider hos en psykolog.

Er det fordi det er en helt bestemt du vil have?

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det lyder altså helt vildt Har aldrig oplevet den slags ventetider hos en psykolog.

Er det fordi det er en helt bestemt du vil have?

Ja det er den eneste i min by som bruger kognitiv terapi og fik psykologen anbefalet af min læge.. Syntes det er møg træls :/

Anmeld

24. april 2012

wamse

Anonym skriver:

Ja det er den eneste i min by som bruger kognitiv terapi og fik psykologen anbefalet af min læge.. Syntes det er møg træls :/

Så tror jeg sgu, at jeg ville "nøjes" med en anden

Hvorfor er det vigtigt at det er kognitiv terapi?

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Så tror jeg sgu, at jeg ville "nøjes" med en anden

Hvorfor er det vigtigt at det er kognitiv terapi?

Fordi det er lidt noget ekstra som gør at de bedre kan forstå ens følelser.. Er ikke så åben overfor psykologer i forvejen så vil helst kun tage dem jeg får anbefalet :s hvis jeg skal betale 30 % af den fulde pris (fordi jeg har henvisning fra lægen) så vil jeg ikke nøjes med en anden :s

Anmeld

24. april 2012

wamse

Anonym skriver:

Fordi det er lidt noget ekstra som gør at de bedre kan forstå ens følelser.. Er ikke så åben overfor psykologer i forvejen så vil helst kun tage dem jeg får anbefalet :s hvis jeg skal betale 30 % af den fulde pris (fordi jeg har henvisning fra lægen) så vil jeg ikke nøjes med en anden :s

Ok

Jeg har prøvet forskellige former for terapi, og er igang med noget lige pt, som handler om mine personlige narrativer, altså en personlige historier, som kan deffinere mit eget syn på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.