Farvning af extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger .. 

Jeg har været lyshårede og er nu blevet mørkhåredes , og jegglenogen extensions jeg sætter på med clips , så ville ligørenummer om der er nogen af her der har prøvet atfarve jeres extensions fra lys til mørk og om man kan det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

.....

Har en veninde der har gjordt det, så det vil jeg mene at du kan gøre

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Har en veninde der har gjordt det, så det vil jeg mene at du kan gøre

Okay .. Men skal man farve det rødt først og så brunt bagefter ligesom med almindeligt hår ? Ved du det ? 

Anmeld

24. april 2012

Kamulla

det kan du sagtens.. du kan bare ikke afblege eller lysne mørke ekstentions 

Anmeld

24. april 2012

.....

Anonym skriver:

Okay .. Men skal man farve det rødt først og så brunt bagefter ligesom med almindeligt hår ? Ved du det ? 

Det ved jeg desværre ikke noget om

Anmeld

24. april 2012

Rebecca55

Hvis det er ægte hår kan du sagtens både farve og lysne extensions. Ja jeg vil anbefale at forpigmentere hvis de skal være meget mørkere end de er nu, ellers risikere du at de bliver misfarvet.

Men alt efter hvad kvalitet dine extensions er, kan jeg ikke sige hvordan de vil tage at blive farvet.

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

det kan du sagtens.. du kan bare ikke afblege eller lysne mørke ekstentions 

Okay , men de er helt blonde nu og skal ha dem mørke brune , skal de så farves rødt som man gør med sit eget hår eller ?

Anmeld

24. april 2012

frkanonym

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Jeg har været lyshårede og er nu blevet mørkhåredes , og jegglenogen extensions jeg sætter på med clips , så ville ligørenummer om der er nogen af her der har prøvet atfarve jeres extensions fra lys til mørk og om man kan det ? 

hvis det er ægte hår, kan du sagtens farve det mørkere. husk bare, det ikke skal have ligeså lang tid som dit eget hår ..

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Hvis det er ægte hår kan du sagtens både farve og lysne extensions. Ja jeg vil anbefale at forpigmentere hvis de skal være meget mørkere end de er nu, ellers risikere du at de bliver misfarvet.

Men alt efter hvad kvalitet dine extensions er, kan jeg ikke sige hvordan de vil tage at blive farvet.

Okay ,ellers prøver jeg med en clips først

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

malenekjeldsen skriver:

hvis det er ægte hår, kan du sagtens farve det mørkere. husk bare, det ikke skal have ligeså lang tid som dit eget hår ..

Tror da det er ægte hår , det fik jeg afvide så det går jeg udfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.