har det dårligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Mor til Ella

Kris89 skriver:

tak for svar... ja psyken kan gøre rigtig meget desværre...

jeg har sendt lægen en e-mail og spurgt om vi kan komme videre i systemet og hvis ikke vil jeg gerne henvises til psykolog eller lign.

jeg arbejder desværre alle dage i tlf. tiden, så en opringning er stort set umuligt.

Godt

2 samtaler ved lægen hjalp mig, bare det at snakke med en der ikke vidste noget om en var det der skulle til for mig. Og så var det rart at hun kunne sige at jeg "bare" havde det svært men ingen depression.

Det kan jo være det også er det der skal til for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Kris89

wamse skriver:

Godt du gør noget

håber virkelig vi kan blive sendt videre i systemet... det er ikke helt et år siden vi mistede... men det er et år siden befrugtningen skete nu... så må hun sku da sende mig videre...

vil bare gerne vide hvad der er galt med mig siden det ikke er lykkedes... mandens sæd er tjekket og er i orden... så det må jo være mig den er gal med.

Anmeld

24. april 2012

Kris89

Lollo1987 skriver:

Godt

2 samtaler ved lægen hjalp mig, bare det at snakke med en der ikke vidste noget om en var det der skulle til for mig. Og så var det rart at hun kunne sige at jeg "bare" havde det svært men ingen depression.

Det kan jo være det også er det der skal til for dig

jeg håber hun tager mig seriøs og vil snakke med mig.... sidst fik jeg bare besked på at jeg kunne kontakte hende igen når der var gået et år...

der er ikke gået et år siden vi mistede, men det er et år siden befrugtningen skete... det må vel også tælle...

men nu har jeg selv nævnt psykolog for hende, så må hun da reagere...

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

Kris89 skriver:

hej..

tjae kan vel lige så godt stå frem...

jeg har det rigtig rigtig dårligt...

jeg er ret sikker på det er en depression jeg har fået mig efter SA for et år siden og ingen held siden...

mine tanker kredser dog mest på, bør jeg overhovedet få børn, når jeg har det som jeg har det.?

jeg kan jo ikke komme på piller eller lign, da jeg jo ønsker og vi prøver at blive gravid. men jeg er bare bange for om jeg har let ved depressioner og så burde jeg vel slet ikke sætte børn til verden...

kan jeg overhovedet blive en god mor, som det er lige nu er jeg VILDT egoistisk, sur, tvær og træt...

ihh... har det så dårligt, men vil ikke rigtig tage skridtet videre (lægen), da jeg føler, at hvis jeg gør det er jeg svag og vil ikke blive en god mor...

Som du selv skriver, er du nede fordi i ikke har haft held med at blive gravide, siden din SA.

Jeg synes sagtens du kan tillade dig at blive mor nu, jeg tror sågar at det vil give dig glæden tilbage 

Synes det er synd hvis du lægger baby planerne på hylden fordi du ikke har det så godt lige nu, for jeg tror du vil få det bedre ved at dit "ønske" går i opfyldelse.

Op på hesten igen (selvom jeg ved det er utrolig svært), og så find de positive tanker frem, og så krydser jeg finger for at det snart er jeres tur   

Anmeld

24. april 2012

tarkoflen

Øv hvor er det træls for dig, at du har det så svært det er bare slet ikke rart!

Jeg synes det er super godt, at du har taget kontakt til din læge! Hun kan forhåntlig hjælpe dig med at få en henvisning til en god psykolog! Og at hun henviser jer videre til at få en udredning... Hvor længe har I forsøgt, for det er jo ikke hvor længe siden, jeres SA var, men hvor længe I har forsøgt at blive gravide!

Jeg håber der kommer en god løsning for dig og du får den hjælp du har brug for

Anmeld

24. april 2012

Kris89

Mikkala91 skriver:

Som du selv skriver, er du nede fordi i ikke har haft held med at blive gravide, siden din SA.

Jeg synes sagtens du kan tillade dig at blive mor nu, jeg tror sågar at det vil give dig glæden tilbage 

Synes det er synd hvis du lægger baby planerne på hylden fordi du ikke har det så godt lige nu, for jeg tror du vil få det bedre ved at dit "ønske" går i opfyldelse.

Op på hesten igen (selvom jeg ved det er utrolig svært), og så find de positive tanker frem, og så krydser jeg finger for at det snart er jeres tur   

tusind tak for svar... det ville også være umuligt for mig at ligge projekt baby på hylden...

lige som jeg tror jeg er kommet op af hullet dukker der noget op, som får mig helt ned igen...

håber virkelig lægen vil sende mig videre i systemet nu hvor det er et år siden befrugtningen skete sidst...

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

Kris89 skriver:

tusind tak for svar... det ville også være umuligt for mig at ligge projekt baby på hylden...

lige som jeg tror jeg er kommet op af hullet dukker der noget op, som får mig helt ned igen...

håber virkelig lægen vil sende mig videre i systemet nu hvor det er et år siden befrugtningen skete sidst...

Det må vi håbe at lægen gerne vil! Der er ikke noget værre end at øsnke sig et barn, og at det så ikke kan lade sig gøre!

Håber virkelig de vil hjælpe jer 

(og selvfølgelig vil de det!) 

Mange gange held og lykke med det hele, vi glæder os til at se et solstråle indlæg, om at du er gravid! 

Anmeld

25. april 2012

Kris89

Mikkala91 skriver:

Det må vi håbe at lægen gerne vil! Der er ikke noget værre end at øsnke sig et barn, og at det så ikke kan lade sig gøre!

Håber virkelig de vil hjælpe jer 

(og selvfølgelig vil de det!) 

Mange gange held og lykke med det hele, vi glæder os til at se et solstråle indlæg, om at du er gravid! 

tusind tak

det varmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.