hjemis hver uge nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2009

SaNiNa

Nej har lige opdaet at hjemis kommer idag mellem 19.30-20.30, så nu kommer den hver uge igen

kunne være vi skulle have fyldt op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

LotteN

jeg tror da lige jeg vil gå ind på hjemmesiden og se om de har nogen gode tilbud

Anmeld

14. april 2009

Bubbi

Jubii det er vi glade for herhjemme.. Desværre er jeg aldrig hjemme når den kommer.. Så er det godt manden kan få "ønske seddel" med ned

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

Bubbi skriver:

Jubii det er vi glade for herhjemme.. Desværre er jeg aldrig hjemme når den kommer.. Så er det godt manden kan få "ønske seddel" med ned

HIHI her sidder jeg osse bare og venter og den har stadig ikke været her

men kan jo være kæresten når at komme hjem enden isbilen kommer, så slipper jeg for at gå ned og op af trapperne

Anmeld

14. april 2009

Bubbi

Åhh ja vente tid er det værste. Både til det ene og det andet

Godt man lige har været i tyskland, så kan man spise lidt andet lækkert istedet.. Og nu kom der pizza ind af døren

Anmeld

14. april 2009

lonemus

Sanne skriver:

Nej har lige opdaet at hjemis kommer idag mellem 19.30-20.30, så nu kommer den hver uge igen

kunne være vi skulle have fyldt op...

Kommer den hver uge hos dig?? - det har jeg aldrig oplevet!! Her kommer den kun hver 2. uge - det gjorde den også da jeg var barn og boede i en anden by!

Lone

Anmeld

14. april 2009

Honningblomst

Vi køber aldrig..havde jeg is ville de blive spist og ingen herhjemme har godt af det, så vi fylder op med frugt i stedet, så er mor her mere glad...
Ved ikke engang hvor tit den kommerf her..

Anmeld

15. april 2009

SaNiNa

lonemus skriver:

Kommer den hver uge hos dig?? - det har jeg aldrig oplevet!! Her kommer den kun hver 2. uge - det gjorde den også da jeg var barn og boede i en anden by!

Lone

Ja her kommer den hver uge i sommerperioden. det gør det osse hos min forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.