1. del af MD scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2012

MorDk

Ja pga. hun ikke kunne se nogle blodkar i hjertet skal jeg afsted igen imorgen og scannes af en hjertelæge  Håber bare alt er OK!

ALT andet så fint ud og mål/tal var fine. Hovedmålet var dog også en smule usikkert og resultatet blev inde for normalen, men i den lave ende....  Håber bare min lille guldklump har det godt derinde *suk* 

Glæder mig til scanningen imorgen er overstået...!

Andre der har været til extra hjertescanning? Og hvor alt var helt fint? Hun agde at det var fordi baby lå lidt dumt! Åhhhr tankerne flyver bare rundt.... (sikkert uden grund)!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Nitz - <3 David

Det er helt sikkert uden grund.. da min søn var ca. en måned gammel (han er født 10½ uge for tidligt) var der en læge der lyttede til han hjerte (blev gjort rutinemæssigt ca 2 gange hver uge) hun mente der var en mislys.. så de tilkaldte akut en hjertelæge til at scanne ham.. NØJ hvor var jeg nervøs.. Heldigvis var alt 100% iorden..
Man skal "bare" tænke på at det er godt de er grundige.. og super dygtige..
Er helt sikker på al alt er helt iorden der inde

(David var også under "normalen" størrelsesmæssigt.. Han vejede 1110g ved fødslen, i uge 29+4.. Hvor "normalvægten" er 15-1700g..)

Anmeld

24. april 2012

MorDk

Håber bare det bedste 

Anmeld

24. april 2012

Janni.

Har ingen erfaring der kan hjælpe dig, men for at alt er iorden.

Anmeld

24. april 2012

MorDk

Mange tak skal du have 

Anmeld

24. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med næste scaning. Er sikker på at alt nok ska se fint ud! Vh stine

Anmeld

24. april 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ja pga. hun ikke kunne se nogle blodkar i hjertet skal jeg afsted igen imorgen og scannes af en hjertelæge  Håber bare alt er OK!

ALT andet så fint ud og mål/tal var fine. Hovedmålet var dog også en smule usikkert og resultatet blev inde for normalen, men i den lave ende....  Håber bare min lille guldklump har det godt derinde *suk* 

Andre der har været til extra hjertescanning? Og hvor alt var helt fint? Hun agde at det var fordi baby lå lidt dumt! Åhhhr tankerne flyver bare rundt.... (sikkert uden grund)!!!

Jeg er helt sikker på du ikke skal være nervøs. Jeg var også afsted til 2. MD, fordi Isabella ikke ville ligge helt stille. Vi fik beskeden, at hendes hjerte skulle undersøges bedre  1½ LANG uge at vente.... Men der var intet at være nervøs for - og til 2. MD fik vi kønnet at vide 

Jeg 'er for i morgen 

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

MorDk skriver:

vil lige give dig en med på vejen. håber på en positiv update i morgen.

Anmeld

24. april 2012

MorDk

TAK! Imorgen er det en hjertelæge der skal scanne... så tror ik han kigger efter kønnet. MEN var jo til kønsscanning og der fik vi af vide det er en pige så det regner jeg med det stadig er... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.