Vis en rigtig flot frisure til skulderkort hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Kloster

Hej.

Jeg skal til min fars 60 års fødselsdag på fredag. Stor fest, der holdes ude og med folk, jeg ikke har set i flere år.

Skal have sorte stramme bukser, høje sandfarvet sandaler m/kinahæl og let bluse i flagermusfacon i sandfarvet med store grønne blade på.

Hvilken frisure mon ville passe til det? Opsat? "Hippie/pæn"? Løs fyldig hår med fald?

I næste weekend har vi kobberbryllup. Der skal jeg have det samme tøj på, bare med en bluse der er pudder-lyserød. I samme flagermusstil. Men skal det være en pænere frisure og hvilken?

Nogen, der kan komme med lidt billeder og har lyst til at hjælpr lidt med dette total ligegyldig luksusdilemma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kloster skriver:

Hej.

Jeg skal til min fars 60 års fødselsdag på fredag. Stor fest, der holdes ude og med folk, jeg ikke har set i flere år.

Skal have sorte stramme bukser, høje sandfarvet sandaler m/kinahæl og let bluse i flagermusfacon i sandfarvet med store grønne blade på.

Hvilken frisure mon ville passe til det? Opsat? "Hippie/pæn"? Løs fyldig hår med fald?

I næste weekend har vi kobberbryllup. Der skal jeg have det samme tøj på, bare med en bluse der er pudder-lyserød. I samme flagermusstil. Men skal det være en pænere frisure og hvilken?

Nogen, der kan komme med lidt billeder og har lyst til at hjælpr lidt med dette total ligegyldig luksusdilemma

Kiggede lige på din profil lidt og der her du et billede af dig og din mand. Det ligner at du er helt korthåret. Synes det klæder dig super godt, så tænker at håret skal være sat op så dit ansigt rigtig kommer til udtryk.

Anmeld

24. april 2012

Nitz - <3 David

Jeg har lige fået klippet mit hår i denne frisure.. Den er liiidt kortere end skulderen.. Men er bare SUPER glad for det..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.