Hvad skal barsel-tiden gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2012

female

Jeg har nu haft barsel i to dage. Jeg har brugt dagene på at gøre hjemmet rent og vasket lillepigens tøj. Nu er der "kun" 41 dage til terminsdagen, og jeg ved ikke helt, hvilke projekter jeg skal gå i gang med. 

Vi har købt stort set alt ind til hendes ankomst, og babyværelset er indrettet. 

Har I andre gode projekter til barselstiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Chevro

Jeg har gået hjemme i al den tid jeg har været gravid - ikke af fri vilje, men pga en sag om Fleksjob.

Så jeg har også det hele klart, og alting er faktisk næsten pakket til sygehuset, både til den kommende søn og til os selv (: Men mit største projekt er at slappe af nu, prøve at bruge tiden på lige at "nyde" roen, og det at være 'os' (:

Selvom jeg med længsel venter på at skulle møde vores lille søn!

- Det er lidt svært at få tiden til at gå, og de næste par og fyrre dage er lange, men man kan jo lige så godt se at få hvilet ud så sov lidt ekstra om morgenen, hvis du altså kan!

Anmeld

25. april 2012

female

Den der med morgensøvnen er lillepigen ikke med på Kl. seks hopper og danser hun. Derimod er jeg ved at se, om jeg kan få indført middagssøvn, så jeg er lidt mere værd om aftenen, når manden kommer hjem. 

Jeg magler fortsat at pakke tasken til sygehuset, så det er vist næste projekt. 

Anmeld

25. april 2012

eliasogmor

female skriver:

Jeg har nu haft barsel i to dage. Jeg har brugt dagene på at gøre hjemmet rent og vasket lillepigens tøj. Nu er der "kun" 41 dage til terminsdagen, og jeg ved ikke helt, hvilke projekter jeg skal gå i gang med. 

Vi har købt stort set alt ind til hendes ankomst, og babyværelset er indrettet. 

Har I andre gode projekter til barselstiden?

åhh jeg gad godt have barsel nu....... men jeg skal skrive min bachlor.... og jeg er ikke engang kommet igang endnu.... kan i mærke stressen........ så jeg når ikke rigtig at få barsel inden fødsel.... men når lillebror så er kommet... tror jeg at jeg skal være kreativ......med et eller andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.