Måtte lige en tur på fødegangen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2012

EKBJ

Ja, så måtte jeg lige forbi en smut på fødegangen og blive tjekket.. 

Var i bad her i eftermiddags og kunne lige pludselig mærke jeg skulle tisse, men ville lige blive færdig i badet først.. men så begyndte det at rende.. jeg slukkede bruseren for at tjekke om det bare var vandet fra bruseren men det blev ved med at rende!.. det var gennemsigtigt og lugtede IKKE af tis.. Var i tvivl om jeg havde tisset eller om vandet var gået.. Så tog ind på fødegangen til tjek.. vandet var ikke gået men min yderste hinde var måske "sprunget".. 

.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Kruse90

EKBJ skriver:

Ja, så måtte jeg lige forbi en smut på fødegangen og blive tjekket.. 

Var i bad her i eftermiddags og kunne lige pludselig mærke jeg skulle tisse, men ville lige blive færdig i badet først.. men så begyndte det at rende.. jeg slukkede bruseren for at tjekke om det bare var vandet fra bruseren men det blev ved med at rende!.. det var gennemsigtigt og lugtede IKKE af tis.. Var i tvivl om jeg havde tisset eller om vandet var gået.. Så tog ind på fødegangen til tjek.. vandet var ikke gået men min yderste hinde var måske "sprunget".. 

.. 

Hold da op.
Hvad betyder det hvis det er den hinde? Fremskynder det fødslen? eller? er det uden betydning?

Men godt man lige kan komme op og blive tjekket.

Kram

Anmeld

24. april 2012

EKBJ

Kruse90 skriver:

Hold da op.
Hvad betyder det hvis det er den hinde? Fremskynder det fødslen? eller? er det uden betydning?

Men godt man lige kan komme op og blive tjekket.

Kram

De sagde at min livmor var en "finger" åben, så det må jo betyde fødsel om ikke så længe

Anmeld

24. april 2012

Kruse90

EKBJ skriver:

De sagde at min livmor var en "finger" åben, så det må jo betyde fødsel om ikke så længe

ihh hvor dejligt
Gid det var mig Vil så gerne have hende ud nuuu

Anmeld

24. april 2012

JH12

Uh det havde da ellers ikke været dårligt, hvis baby ville komme til verden nu..
det bliver spændende, hvornår der sker noget..

Anmeld

24. april 2012

Monis

Ih hvor vildt. Nu sker der nok snart noget så

Mange gange held og lykke!

Anmeld

24. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Uh det havde da ellers ikke været dårligt, hvis baby ville komme til verden nu..
det bliver spændende, hvornår der sker noget..

Bstemt ikke!:-).. 

Anmeld

24. april 2012

Koen.

Uh hvor fedt, det er jo et skridt i den rigtige retning

Anmeld

25. april 2012

CaWi

Årh... Så er det jo bare med at vente  Et skridt tættere på det vi alle går og venter på (bare det dog var mig)

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

CAWI skriver:

Årh... Så er det jo bare med at vente  Et skridt tættere på det vi alle går og venter på (bare det dog var mig)

Du har kortere tid til termin  hvad brokker du dog over hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.