Uge 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. april 2012

MMOGM

Så nåede vi uge 19+0 vægten siger + 3 kg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Hvor er du bare fin Her er det i dag 18+1 og min mave er slet ikke så stor som din (og det er et kompliment ).

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

anbo skriver:

Hvor er du bare fin Her er det i dag 18+1 og min mave er slet ikke så stor som din (og det er et kompliment ).

Mange tak  Min mave er også kun lige begyndt at strutte  men det skal nok komme hihi 

Anmeld

24. april 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Mange tak  Min mave er også kun lige begyndt at strutte  men det skal nok komme hihi 

Ja, det bliver godt, når den rigtigt kan ses Jeg synes nu ikke, der er nogen tvivl om at min indeholder en baby, men får stadig overraskede blikke, når jeg fortæller det... Hmm.. så andre er vist ikke helt enige

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

anbo skriver:

Ja, det bliver godt, når den rigtigt kan ses Jeg synes nu ikke, der er nogen tvivl om at min indeholder en baby, men får stadig overraskede blikke, når jeg fortæller det... Hmm.. så andre er vist ikke helt enige

Nej hehe  der er ikke noget være end hvis man siger til folk at man er gravid, og hvor langt man er henne, og så kigger de bare op og ned af en og siger "hmm, er du gravid?" hehe. 

Anmeld

24. april 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Nej hehe  der er ikke noget være end hvis man siger til folk at man er gravid, og hvor langt man er henne, og så kigger de bare op og ned af en og siger "hmm, er du gravid?" hehe. 

Hehe, ja. Vi må vel bare acceptere, at andres hjerne drejer sig om andet end gravide maver og babyer

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

anbo skriver:

Hehe, ja. Vi må vel bare acceptere, at andres hjerne drejer sig om andet end gravide maver og babyer

Ja hehe 

Anmeld

24. april 2012

M (:

Mikkala91 skriver:

Sikke en fin babyhule.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.