Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Anonym trådstarter

Ja vi kan ikke helt finde ud af om vi skal gifte os eller hvad, vi venter jo vores første barn, har boet sammen i snart 4 år...

men hvad koster sådan et bryllup lige og hvem inviterer man, kan man holde det sammen med en barnedåb eller skal vi holde det hver for sig?

hvad gjorde I?
kom endelig med nogle råd og tips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Efter min mening behøver i ikke gifte jer Men i kan sagtens gøre det ved barnedåben (det blev min mor til min lillesøsters kan jeg huske) og det kan gøres meget billigt. Min søsters blev holdt i de gamles baghave i et telt og kostede under 50.000 for 40-45 mennesker. Hvem i vil have med er helt op til jer selv - hvem gider i se på? Det er jeres dag og hvis i vil invitere 10 mennesker til rådhus og pindemadder, ja så er det jeres valg

Anmeld

14. april 2009

Anja

Prisen handler jo om, hvad man gør det til

Vi blev gift 3 uger før termin da jeg ventede vores søn. Ingen vidste vi skulle giftes, men vi havde inviteret til en sommergrillfest for familie og venner. Ingen havde gættet det, da de var inviteret til kl 15 og da alle var ankommet spurgte vi om de havde lyst til at tage med ud i kirken kl 16, for da skulle vi giftes

Vi havde den bedst dag ever ! Det var hyggeligt og afslappet. Vi havde købt ind til grill og havde lavet salat mm i forvejen. Vejret var super godt - høj solskin og 25 grader så hele festen var uden på terrassen og vi fik da også danset brudevals på græsplanen mens solen gik ned, meget romantisk Tror selve festen kostede 3000 - 4000 kr.

Man behøver ikke blive gift fordi man får barn, man skal gifte sig fordi man ikke kan lade være.

Anmeld

14. april 2009

Anonym trådstarter

Det skal lige sige at vi på ingen måder gifter os fordi vi skal have barn, men fordi vi elsker hinanden og ikke kan undvære hinanden...

Vi har desværre ikke mulighed for at holde det i haven, da vi bo i lejlighed med meget lille have...

Anmeld

15. april 2009

finkedinke

Når nu i bor i lejlighed er der så ikke et festlokale tilknyttet lejlighederne?
Det plejer ikke at være så dyrt som at skulle ud i byen og leje et lokale.

Jeg kender nogen der valgte at blive gift på rådhuset og bare inviterede deres forældre og søskende til middag bagefter. Det er jo en billig udgave.

Vi blev gift da jeg var gravid fordi vi begge gerne ville giftes inden barnet kom.

Vores bryllup skulle have været i svigerforældrenes kolonihave, men min mor valgte at betale vores bryllup og bestemte dermed også hvor festen blev holdt I dag kan jeg godt fortryde at jeg ikke valgte at tage magten selv og få den fest jeg gerne ville have.
Berith

Anmeld

15. april 2009

MariaMus

Vi holder barnedåb og har inviteret de nærmeste i familien, ca. 15 stk. I den forbindelse kommer kommunens borgmester forbi og vier min kæreste og jeg, som en overraskelse. Det blir også meget billigt... og sikkert rigtig hyggeligt, behøver ikke det helt store kirke tam-tam.

Anmeld

15. april 2009

finkedinke

Forresten holdt to af vores vennepar et surprise-bryllup, gæsterne var inviteret til barnedåb, og kom til et bryllup. Hos det ene vennepar blev det taget rigtig godt imod. Hos det andet vennepar var der lidt knas med svigerforældrene der var skuffede over ikke at være forberedt på et bryllup.
Økonomisk set er det da også en billig fidus. Og dagen bliver på ingen måde ringere af at fejre de to ting sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.