Anonym skriver:
Nu har jeg jo 5 år mellem mine to børn og det har også sine udfordringer. Han har haft mig alene for længe og har svært ved at dele.
Jeg tror altid man støder ind i udfordringer hvadenten der er 2-4 eller 6 år mellem. 
Men jeg er meget glad for at høre om dine erfaringer og vil klart tage det med i mine/vores vurderinger.
Men hvorfor i alverden skal det være så svært at planlægge et barn? Hvornår er det perfekte tidspunkt 
Jamen der findes nok ikke altid det perfekte tidspunkt at få børn.:0) og der er udfordringer alle vegne.
Jeg har en datter som nu er 8, Hun var seks da første lillebror kom. Min mand har en dreng på nu 6 og han var 4 da lillebror kom. 7 9 13, så har vi ikke haft problemer. Et har været nemt og smertefrit. Der var vi er stødt ind i lidt er med riden. Min mand arbejder mandag til torsdag fra 0500-1900 og når jeg så har to små der er sultne og Asta der skal alle lektier og har brug for hjælp, så er det lidt på spidsen.
Men at få to tæt på hinanden går mest ud over de store også, de kan alt selv, så det er dem der ikke for så meget. Der er ikke altid tid til læsning og hygge inden sengetid, fordi den ene eller anen skriger og ikke vil putte og sådan:0)
Og så vi jeg sige at det er monster hårdt at være gravid og have en lille en. Der kan kke hviles når man er allermest træt osv:0)
Christina, som synes det er så svært at få ned på skrift:0)
Anmeld