Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Lullaby

Min søsters kærestes datter har fødselsdag om 7 dage, hun fylder 6. Vi er ikke inviteret til noget og så vidt jeg ved bliver der ikke holdt noget for nogen. Jeg spørger idag hvad hun ønsker sig for selvom der ikke bliver holdt noget så syntes jeg stadig hun skal have en gave som vi så bare sender med posten. Min søster svarer tilbage at hun ikke skal have gaver men at de skal have penge fordi de er ved at indrette hendes værelse. Hvad syntes i? Skal jeg sende penge eller skal jeg sende en gave? Jeg syntes ikke en 6 årig skal købe møbler til hendes værelse. Men er jeg urimelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

KarinaIda

Anja Nørreslet skriver:

Min søsters kærestes datter har fødselsdag om 7 dage, hun fylder 6. Vi er ikke inviteret til noget og så vidt jeg ved bliver der ikke holdt noget for nogen. Jeg spørger idag hvad hun ønsker sig for selvom der ikke bliver holdt noget så syntes jeg stadig hun skal have en gave som vi så bare sender med posten. Min søster svarer tilbage at hun ikke skal have gaver men at de skal have penge fordi de er ved at indrette hendes værelse. Hvad syntes i? Skal jeg sende penge eller skal jeg sende en gave? Jeg syntes ikke en 6 årig skal købe møbler til hendes værelse. Men er jeg urimelig?

Jeg synes heller ikke en 6 årig skal have penge og betale møbler til sit værelse selv.. Så hvis jeg var dig, ville jeg købe en gave til hende, som måske så kunne være en ting ind til værelset, idet får de jo "opfyldt" ønsket lidt.... Ikke lige det med penge, men de får noget der kan bruges til værelset....

Anmeld

14. april 2009

Mathilde

KarinaIda skriver:

Jeg synes heller ikke en 6 årig skal have penge og betale møbler til sit værelse selv.. Så hvis jeg var dig, ville jeg købe en gave til hende, som måske så kunne være en ting ind til værelset, idet får de jo "opfyldt" ønsket lidt.... Ikke lige det med penge, men de får noget der kan bruges til værelset....

Helt enig... Jeg synes da det ville være synd hvis hun slet ikke får nogle gaver hun kan pakke op på sin fødselsdag! Og en pige på 6år skal, efter min mening, ikke selv betale for at få sit værelse indrettet for de penge hun evt får i fødselsdagsgave.

Anmeld

14. april 2009

LotteN

jeg er enig med de to andre... Hun skal have en gave hun kan pakke op og ikke penge til at ordne hendes værelse....! som en anden foreslår, køb noget til hendes værelse...!

Anmeld

14. april 2009

Mie A

Du skal da helt sikkert købe en gave til hende. Det andet er da ikke noget for en pige på 6 år!!

Anmeld

14. april 2009

Lullaby

Men skal jeg fortælle min søster at jeg ikke giver penge men en gave? Eller lade det komme som en "ubehagelig" overraskelse?

Anmeld

14. april 2009

Mie A

Jeg synes ikke at du behøver at fortælle hende det. Det er jo ikke en gave til hende!!

Anmeld

14. april 2009

Anja

Jeg ville klart købe en gave. Om ikke andet så køb da noget sejt til hendes værelse ! Noget til væggen eller en lampe som er totalt tøset.

Anmeld

14. april 2009

KarinaIda

Anja Nørreslet skriver:

Men skal jeg fortælle min søster at jeg ikke giver penge men en gave? Eller lade det komme som en "ubehagelig" overraskelse?

du behøver ikke fortælle din søster du giver en gave og ikke penge.. For hun skal da ikke bestemme hvad du skal give pige på 6 år, det er da helt og holdent op til dig selv....

Anmeld

14. april 2009

Honningblomst

Hvis det var mig, så ville jeg købe en gave og give til hende næste gang i ses...er så dejligt at se dem pakke ud...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.