Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke finde ud af hvornår jeg har ægløsning.
Nogle siger at ens udflåd er tykt og kan strække sig langt fra finger til finger.
Andre siger det er helt glat og mælkehvidt..
Nogen der kan hjælpe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du køber en pakke med teste og tester dig frem.. du kan ikke regne med udflåddet.... Jeg havde intet udflåd overhovedet da jeg havde ÆL, men testen viste positiv og er da også blevet gravid.... Så du kan ikke altid regne med udflåd og temperatur...
Masig skriver: Du køber en pakke med teste og tester dig frem.. du kan ikke regne med udflåddet.... Jeg havde intet udflåd overhovedet da jeg havde ÆL, men testen viste positiv og er da også blevet gravid.... Så du kan ikke altid regne med udflåd og temperatur...
Det er nok også ret individuelt..
Men det har hvertfald ændret sig mit udflåd..
Anonym skriver: Det er nok også ret individuelt.. Men det har hvertfald ændret sig mit udflåd..
Hvis udflåddet ændrer sig kan man jo bare gå ud fra det uanset hvad det ændrer sig til, men jeg kunne bare ikke bruge den metode.. Heldigvis fandt jeg hurtigt ud af at jeg kunne mærke min ÆL ret tydeligt, så brugte bare den indikator istedet
Masig skriver: Hvis udflåddet ændrer sig kan man jo bare gå ud fra det uanset hvad det ændrer sig til, men jeg kunne bare ikke bruge den metode.. Heldigvis fandt jeg hurtigt ud af at jeg kunne mærke min ÆL ret tydeligt, så brugte bare den indikator istedet
Jeg synes også jeg kan mærke det i dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128