Håber 3. gang er lykkens gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. april 2012

FrkDitte

I går var jeg på Hillerød og få en kirurgisk abort pga. et vindæg. Var 10+1.

Jeg har haft det super dårlig den sidste måneds tid med kvalme, madlede og bare general utilpashed, synes det har været ulideligt.

Så når det nu ikke kan være anerledes så er jeg superlettet.

Forløbet på Hillerød var så godt, de var simpelhen så søde og professionelle, og allerede da jeg vågnede op og kom til mig selv og havde fået noget at spise var min første tanke.."så godt her har jeg ikke haft det længe!!"

Jeg havde ingen smerter og blødte stort set ikke. Jeg føler mig som et nyt menneske, fuld af energi.

Jeg fik en medicinsk abort i september sidste år pga. en MA.

Så nu vil jeg holde en lille sommerpause med PB, smide de 3-4 kg der altid har været i overskud og nyde sommeren i fulde drag med grill på terrassen og rødvin

Heldigvis har jeg rimelig nemt ved at blive gravid, så håber 3. gang bliver lykkens gang engang til efteråret..

Kan i alle have en fantastiskforår/sommer! Og held og lykke med jeres PB'er

Kæmpe knus fra D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Frk-Lotusblomst

FrkDitte skriver:

I går var jeg på Hillerød og få en kirurgisk abort pga. et vindæg. Var 10+1.

Jeg har haft det super dårlig den sidste måneds tid med kvalme, madlede og bare general utilpashed, synes det har været ulideligt.

Så når det nu ikke kan være anerledes så er jeg superlettet.

Forløbet på Hillerød var så godt, de var simpelhen så søde og professionelle, og allerede da jeg vågnede op og kom til mig selv og havde fået noget at spise var min første tanke.."så godt her har jeg ikke haft det længe!!"

Jeg havde ingen smerter og blødte stort set ikke. Jeg føler mig som et nyt menneske, fuld af energi.

Jeg fik en medicinsk abort i september sidste år pga. en MA.

Så nu vil jeg holde en lille sommerpause med PB, smide de 3-4 kg der altid har været i overskud og nyde sommeren i fulde drag med grill på terrassen og rødvin

Heldigvis har jeg rimelig nemt ved at blive gravid, så håber 3. gang bliver lykkens gang engang til efteråret..

Kan i alle have en fantastiskforår/sommer! Og held og lykke med jeres PB'er

Kæmpe knus fra D.

Jeg er ked af at høre du igen har mistet..

Kan dog ikke alde vær med at trække på smilebåndene fordi jeg spejler mig selv i det du skriver. - Det er dejligt du ahr et så positivt syn på det..

Mistet 2 gange indenfor et halvt år, nemt ved at blvie gravid, 3. gang må da være lykkens gang. <3.

Held og lykke med jeres projekt. Jeg glæder mig til der kommer en positiv update fra dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.