Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg....
TO uger og 4 dage til Anders og jeg skal sige ja til hinanden i kirken!!
Ej hvor jeg altså glæder mig!!
Jeg håber bare SÅ meget at vi får en super fest og at det bliver nogenlunde lunt i vejret+solskin Ellers må det briste og bære...
Men jeg TROR jeg har nogenlunde styr på det hele... Men jeg kan ikke undgå at blive ramt af bryllupspanik en gang imellem synes jeg... Har jeg nu husket det hele, mangler jeg noget?
Og især når folk spørger: Har i husket den og den ting??
Hehehe....
Jeg skal giftes snarrrrrrrrrrt!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det bliver bare SÅ spændende, og det er jo lige om lidt! Glæder mig til bryllups-billedspam
JUBIII søde ej hvor er det bare super fantastisk JUBII hopper op og ned
tiden flyver afsted
M (: skriver: Det bliver bare SÅ spændende, og det er jo lige om lidt! Glæder mig til bryllups-billedspam
Ja det er så!!
Jamen BARE rolig, I bliver alle sammen spammet som i aldrig er blevet spammet før
JUBIII søde ej hvor er det bare super fantastisk JUBII hopper op og ned tiden flyver afsted
Ja for dælen! Det går SUPER stærkt nu her... Tænk at for tre mdr. siden sad jeg og tænkte "Maaaaaaaaaaaasser af tid" Men nu kan jeg da godt mærke at tiden er ved at snige sig ind på én hehehe
Juhuuuuuuuuuuu!! Jeg glæder mig!!!
STORT TILLYKKE vil huske på jer d 12 maj da jeg selv skal til bryllup der min bror skal nemlig også giftes der
Muhmi skriver: Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg.... TO uger og 4 dage til Anders og jeg skal sige ja til hinanden i kirken!! Ej hvor jeg altså glæder mig!! Jeg håber bare SÅ meget at vi får en super fest og at det bliver nogenlunde lunt i vejret+solskin Ellers må det briste og bære... Men jeg TROR jeg har nogenlunde styr på det hele... Men jeg kan ikke undgå at blive ramt af bryllupspanik en gang imellem synes jeg... Har jeg nu husket det hele, mangler jeg noget? Og især når folk spørger: Har i husket den og den ting?? Hehehe.... Jeg skal giftes snarrrrrrrrrrt!!!!!
Tillykke
Jeg skal også giftes i maj, og her spørge folk også om vi har husket tingene... Især mad spørge de til
Muhmi skriver: Ja for dælen! Det går SUPER stærkt nu her... Tænk at for tre mdr. siden sad jeg og tænkte "Maaaaaaaaaaaasser af tid" Men nu kan jeg da godt mærke at tiden er ved at snige sig ind på én hehehe Juhuuuuuuuuuuu!! Jeg glæder mig!!!
Det kan jeg godt forstå glæder mig såååå meget til at se billeder JUBII
Muhmi skriver: Ja det er så!! Jamen BARE rolig, I bliver alle sammen spammet som i aldrig er blevet spammet før
Yay, det vil vi glæde os til!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128