Ferie USA - nogen der har været der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. april 2012

bullerbassen

Vi har snakket om en tur til USA , en rundrejse i autocamper.

Skal være børnevenligt ..

Andre der har været på sådan en tur , der vil dele lidt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

malo

bullerbassen skriver:

Vi har snakket om en tur til USA , en rundrejse i autocamper.

Skal være børnevenligt ..

Andre der har været på sådan en tur , der vil dele lidt ud

Vi skal afsted om halvanden uge, vi skal afsted i 16 dage i autocamper. Jeg skal nok dele ud af mine erfaringer når vi kommer tilbage

Anmeld

23. april 2012

bullerbassen

malo skriver:

Vi skal afsted om halvanden uge, vi skal afsted i 16 dage i autocamper. Jeg skal nok dele ud af mine erfaringer når vi kommer tilbage

Ej hvor godt

Åh det må du meget gerne 

Er det en tur i selv har planlagt eller en arrangeret ??

Hvor skal I hen ??

Anmeld

23. april 2012

Morgensol

Det er godt nok 10 år siden, men jeg har været der.. vi kørte rundt, men boede på motel.. Vi startede i LA, så op til San Francisco, ned til Las Vegas og tilbage til LA også i en masse små byerne på vej mellem de store byer. Vi var afsted i 3 uger, men ku sagtens ha brugt 3 mdr derovre!! den fedeste ferie ever!!!

Anmeld

23. april 2012

bullerbassen

Bertemor skriver:

Det er godt nok 10 år siden, men jeg har været der.. vi kørte rundt, men boede på motel.. Vi startede i LA, så op til San Francisco, ned til Las Vegas og tilbage til LA også i en masse små byerne på vej mellem de store byer. Vi var afsted i 3 uger, men ku sagtens ha brugt 3 mdr derovre!! den fedeste ferie ever!!!

Havde du / I børn med ?? 

Lyder som en lækker tur , ja har godt nok hørt man ikke kan få nok tid derover. 

Anmeld

23. april 2012

Nessie

Vi var afsted for et par år siden, men dog ikke i autocamper. Vi overvejede det, men skulle være halvdelen af tiden i NY, så lejede bare en bil inden da.

Næste gang skal vi til San Fransisco osv., og har talt om at leje en autocamper. Min "familie" derovre har dog sagt at man skal være opmærksom på at finde de gode campingpladser inden start, og ABSOLUT ALDRIG holde på rastepladser osv. Altid kun overnatte på større campingpladser, med plads til autocampere

God tur til jer

Anmeld

23. april 2012

Morgensol

bullerbassen skriver:

Havde du / I børn med ?? 

Lyder som en lækker tur , ja har godt nok hørt man ikke kan få nok tid derover. 

Altså jeg var selv 15 da vi var afsted, jeg var afsted med mine forældre og en masse af deres venner plus børn. Vi var 21 mennesker afsted. Min bror var 9 og den yngste der var med var 3-4 år på det tidspunkt.

Anmeld

23. april 2012

bullerbassen

Nessie skriver:

Vi var afsted for et par år siden, men dog ikke i autocamper. Vi overvejede det, men skulle være halvdelen af tiden i NY, så lejede bare en bil inden da.

Næste gang skal vi til San Fransisco osv., og har talt om at leje en autocamper. Min "familie" derovre har dog sagt at man skal være opmærksom på at finde de gode campingpladser inden start, og ABSOLUT ALDRIG holde på rastepladser osv. Altid kun overnatte på større campingpladser, med plads til autocampere

God tur til jer

Vores plan var også først og leje en bil, men bl.a pga af mine smerter har vi valgt autocamper.

Vi har kikket på arrangeret ture med danske guide , som er børne venlige.

Turen er stadigvæk under planlægning , ved ikke helt om vi kommer afsted iår eller først næste.

Vil gerne have afsluttet min fremtid først. Men så kan vi samle lidt viden imens

Anmeld

23. april 2012

bullerbassen

Bertemor skriver:

Altså jeg var selv 15 da vi var afsted, jeg var afsted med mine forældre og en masse af deres venner plus børn. Vi var 21 mennesker afsted. Min bror var 9 og den yngste der var med var 3-4 år på det tidspunkt.

Ok vi har snakket om rundtur i Florida .

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Vi har ofte snakket om det, dog ikke lige i autocamper, men det lyder super fedt! Har i regnet på hvad det vil koste? Bare af ren nysgerrighed, vil så gerne derover

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.