At suplerer med nupo ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2012

Mother-love

Hej piger.
Nu skal det altså være, jeg skal have tabt nogle kg indenjeg skal til 50 års fødselsdag den 12 maj.

Jeg har købt nupo shake og suppe.

Jeg havde tænkt min dag skulle se sådan her ud.

Morgen : 3 dl A38 evt. Et stykke frugt
Formiddag : nupo shake
Middag : en rugbrød + et stykke frugt
Eftermiddag : nupo suppe
Aften: hvad vi nu skal have ( vi spiser sundt aftensmad)
Sen aften : hvis jeg skulle blive lidt sulten skal det stå på agurk og gulerodsstænger.

Hvis synes i? Har i evt. Nogle råd til hvordan jeg ellers kunne sætte min dag sammen?
Nogen somhar brugt nupo som erstatning for et eller flere måltider, hvor meget tabte i om ugen?

Mvh michelle mor til isabella snart 11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mother-love

Opsadasse

Anmeld

24. april 2012

signe.

michelledam skriver:

Opsadasse

Uden at vide noget om det, udover jeg selv en periode var på Nupo, ville jeg erstatte frokosten med Nupo, og ikke tage en portion suppe til bare eftermiddagsmad til mellemmåltiderne er der hvor jeg ville spise frugt osv. Jeg erstattede morgenmad og frokost med NUpo dengang.

Anmeld

24. april 2012

Mother-love

signe. skriver:

Uden at vide noget om det, udover jeg selv en periode var på Nupo, ville jeg erstatte frokosten med Nupo, og ikke tage en portion suppe til bare eftermiddagsmad til mellemmåltiderne er der hvor jeg ville spise frugt osv. Jeg erstattede morgenmad og frokost med NUpo dengang.

Okay ja det kunne godt være jeg skulle gøre det istedet. Det giver jo self mindre kalorier.

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

michelledam skriver:

Hej piger.
Nu skal det altså være, jeg skal have tabt nogle kg indenjeg skal til 50 års fødselsdag den 12 maj.

Jeg har købt nupo shake og suppe.

Jeg havde tænkt min dag skulle se sådan her ud.

Morgen : 3 dl A38 evt. Et stykke frugt
Formiddag : nupo shake
Middag : en rugbrød + et stykke frugt
Eftermiddag : nupo suppe
Aften: hvad vi nu skal have ( vi spiser sundt aftensmad)
Sen aften : hvis jeg skulle blive lidt sulten skal det stå på agurk og gulerodsstænger.

Hvis synes i? Har i evt. Nogle råd til hvordan jeg ellers kunne sætte min dag sammen?
Nogen somhar brugt nupo som erstatning for et eller flere måltider, hvor meget tabte i om ugen?

Mvh michelle mor til isabella snart 11 mdr.

Enig med Signe

Og så ville jeg passe på med hvor meget frugt jeg spiser og hellere spise grøntsager Agurk, tomat, gulerødder, blegselleri, broccoli buketter osv. Frugt indeholder frugtsukker som godt kan tage overhånd hvis man spiser for meget af det

Anmeld

24. april 2012

Mother-love

Team Putte skriver:

Enig med Signe

Og så ville jeg passe på med hvor meget frugt jeg spiser og hellere spise grøntsager Agurk, tomat, gulerødder, blegselleri, broccoli buketter osv. Frugt indeholder frugtsukker som godt kan tage overhånd hvis man spiser for meget af det

Ok tak. Skal jeg lige huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.