gravid, men hvor langt henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.771 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Jeg har fået konstateret at jeg er gravid. Men, da jeg ikke har en realmæssig cyklus, og den er kommet i utide i 8 mdr,

hvordan finder jeg så ud af hvor langt henne jeg er? det eneste jeg kan svare på er jeg sidst havde min menstruations 1 dag d. 22 februar, og blødte i en 8-9 dage.. sådan svagt.. Men da jeg ikke ellers har en cyklus at rette mig efter, og vide hvornår ÆL, og hvornår MENS, har jeg ingen ideer om hvor langt jeg er.. Jeg har overvejet en scanning, men jeg ville egentlig gerne vente til 12 ugers scanningen, men det kunne være lidt hyggeligt, at vide lidt om hvor i udviklingen babyen er, så man kan læse lidt om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Kofoed.

I en situation som din, tror jeg lægen vil sende dig til en termins scanning.

Men tillykke, hvis det altså er noget i vil beholde (kan jo se i har en lille en allerede).

Anmeld

23. april 2012

Masig

den-lykkeligste skriver:

Jeg har fået konstateret at jeg er gravid. Men, da jeg ikke har en realmæssig cyklus, og den er kommet i utide i 8 mdr,

hvordan finder jeg så ud af hvor langt henne jeg er? det eneste jeg kan svare på er jeg sidst havde min menstruations 1 dag d. 22 februar, og blødte i en 8-9 dage.. sådan svagt.. Men da jeg ikke ellers har en cyklus at rette mig efter, og vide hvornår ÆL, og hvornår MENS, har jeg ingen ideer om hvor langt jeg er.. Jeg har overvejet en scanning, men jeg ville egentlig gerne vente til 12 ugers scanningen, men det kunne være lidt hyggeligt, at vide lidt om hvor i udviklingen babyen er, så man kan læse lidt om det

Hvis din cyklus er meget uregelmæssig ville jeg nok bede lægen om en tidlig terminsscanning. Også for at være sikker på I kommer til NF til tiden, da den skal laves inden for en vis tidsramme...

Anmeld

23. april 2012

BabyMiracle <3

den-lykkeligste skriver:

Har regnet mig frem til at du er 8+5
Og tillykke

Anmeld

23. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

BabyMiracle <3 skriver:

Har regnet mig frem til at du er 8+5
Og tillykke

hvordan har du dog båret dig af med det ?

Anmeld

23. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Masig skriver:

Hvis din cyklus er meget uregelmæssig ville jeg nok bede lægen om en tidlig terminsscanning. Også for at være sikker på I kommer til NF til tiden, da den skal laves inden for en vis tidsramme...

ja, det kunne vel være en god ide...   så må jeg kontakte min læge i morgen.

Anmeld

23. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kofoed. skriver:

I en situation som din, tror jeg lægen vil sende dig til en termins scanning.

Men tillykke, hvis det altså er noget i vil beholde (kan jo se i har en lille en allerede).

ringer til lægen i morgen  håber Hun vil henvise mig!

det er et barn vi beholder

Anmeld

23. april 2012

Masig

den-lykkeligste skriver:

ja, det kunne vel være en god ide...   så må jeg kontakte min læge i morgen.

Kommer selvfølgelig an på hvor uregelmæssig din cyklus har været, men hvis det virkelig har været meget, så er en tidlig scanning nok en god ide tror jeg...

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

den-lykkeligste skriver:

ringer til lægen i morgen  håber Hun vil henvise mig!

det er et barn vi beholder

18 måneder er heller ikke slemt, lige på grænse til de der posedu (kan slet ikke huske hvordan det staves) tvillinger.

Anmeld

23. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Masig skriver:

Kommer selvfølgelig an på hvor uregelmæssig din cyklus har været, men hvis det virkelig har været meget, så er en tidlig scanning nok en god ide tror jeg...

den har  uregelmæssig, hvor min cyklus er sprunget fra en cyklus på 21 dage, og kortere endnu.. det længste var 21 dagen..

da jeg testede mig positiv, var det præcis på 28 dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.