Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende, hvor er hun smuk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Skøn skøn prinsesse;-) Stort tillykke!! Hvor er du sej;-)
Skøn skøn prinsesse;-) Stort tillykke!! Hvor er du sej;-)
Mange tak
Synes jeg godt nok også jeg er, er rigtig stolt
MorDk skriver: Wow en lyn-fødsel Og sikke en smuk lille pige du har fået dig der *S*
Wow en lyn-fødsel
Og sikke en smuk lille pige du har fået dig der *S*
Tusinde tak
rikkeregnbue skriver: Stort tillykke med hende, hvor er hun smuk!
Mange tak, hun er en drøm (:
Chiip91 skriver: Den 21.April kl 03.55 kom min lille Prinsesse endelig til verden, efter jeg gik 12dage over tid 3600g og 51cm Fødslen gik RIGTIG hurtigt, veerene startede kl 00.05 ca og vandet bliv taget 02.20, (åbnede mig 5cm på 30min efter det bliv taget), og fødte 03.55, så lige godt omkring 4timer Jeg skulle ikke syes eller noget Her kommer lige nogle billeder
Den 21.April kl 03.55 kom min lille Prinsesse endelig til verden, efter jeg gik 12dage over tid
3600g og 51cm
Fødslen gik RIGTIG hurtigt, veerene startede kl 00.05 ca og vandet bliv taget 02.20, (åbnede mig 5cm på 30min efter det bliv taget), og fødte 03.55, så lige godt omkring 4timer
Jeg skulle ikke syes eller noget Her kommer lige nogle billeder
Stort tillykke med prinsessen
KarinaBF skriver: Stort Tillykke Perfekt lille prinsesse du/i der har fået jer !hun er bare så nuser og hvilken vidunderlig oplevelse du må have været igennem
Stort Tillykke Perfekt lille prinsesse du/i der har fået jer !hun er bare så nuser og hvilken vidunderlig oplevelse du må have været igennem
Mange tusinde tak
Det har været en rigtig vidunderlig oplevelse.
Stort tillykke med din lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128