Slimprop og sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hvis man har haft sex og efter nogle dage pludselig er begyndt at få utrolig meget hvidt udflåd, kan det skyldes at manden har ''prikket hul'' på slimproppen? 

Jeg er 38+4 uger i dag, og er derfor nysgerrig om det kan være pågrund af sex at jeg nu har fået så hvidt udflåd som dette. Eller kan der være andre grunde? 

Og hvad så nu hvis der erprikket hul på slimproppen, om det er på den ene eller anden måde, kan man så stadig have ubeskyttet sex? Eller skal man sørge for at vaske sig flere gange om dagen dernede for at holde det helt rent? 

Nogle der vil forklare mig lidt om det, da jeg faktisk ikke aner så meget om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

My Babygirl

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som din slimprop som er gået når du beskriver det som hvidt udflåd..

Slimproppen er for det meste helt gennemsigtig, sej og der kan komme virkelig meget ud..her var jeg ikke i tvivl da slimproppen røg, undskyld beskrivelsen men det var nærmest som en ordentlig stor slimklat som lå i trusserne.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

My Babygirl skriver:

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som din slimprop som er gået når du beskriver det som hvidt udflåd..

Slimproppen er for det meste helt gennemsigtig, sej og der kan komme virkelig meget ud..her var jeg ikke i tvivl da slimproppen røg, undskyld beskrivelsen men det var nærmest som en ordentlig stor slimklat som lå i trusserne.

Forleden dag (nogle dage efter sex) føles det pludselig som om jeg havde tisset lidt i bukserne, for at sige det rent ud, pågrund af udflåd der bare ''flød ud'' det blev bare ved og ved og efter den dag har der konstant været fugtig og ulækkert af bare udflåd. Nogle dage er det helt hvidt, andre dage er det helt gennemsigtigt og klistrede. 

Ja jeg ved det lyder ulækkert, men jeg er simpelthen i tvivl så jeg bliver nød til at ligge kortene på bordet, og fortælle tingene som de er, for at håbe på jeg kan få svar på min store tvivl! 

Anmeld

23. april 2012

My Babygirl

Anonym skriver:

Forleden dag (nogle dage efter sex) føles det pludselig som om jeg havde tisset lidt i bukserne, for at sige det rent ud, pågrund af udflåd der bare ''flød ud'' det blev bare ved og ved og efter den dag har der konstant været fugtig og ulækkert af bare udflåd. Nogle dage er det helt hvidt, andre dage er det helt gennemsigtigt og klistrede. 

Ja jeg ved det lyder ulækkert, men jeg er simpelthen i tvivl så jeg bliver nød til at ligge kortene på bordet, og fortælle tingene som de er, for at håbe på jeg kan få svar på min store tvivl! 

Det er helt okay, jeg er langt fra sart.

Det er meget normalt med tyndflydende/hvidligt udflåd, jeg havde det enormt meget og troede også ofte at det da måtte være min slimprop...men da slimproppen så endelig gik, ja så var jeg ikke i tvivl. Min slimprop gik af flere omgange og havde faktisk aldrig troet at en slimprop var så stor.

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

min slimprop med den mindste var sådan der

med den første var et en sej klat med lidt blod i

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

min slimprop med den mindste var sådan der

med den første var et en sej klat med lidt blod i

fødte 38+3 den gik i 36 plus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.