det meget mærkeligt, men min kat ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2012

FrkZier

min dejlige kat er i løbetid - det er jo ikke så mærkeligt MEN fx igår gik min veninde og jeg hjemme hele dagen og der var ikke rigtig noget, selvfølgelig miavede hun lidt mere, og gjorde sig til, men ikke det helt store.. så kommer min kæreste hjem - og så går hun helt amok, hun gør sig sindsygt meget til, miaver og miaver og er fuldstændig ulidelig.. HVORFOR gør hun det først når han kommer? det er ikke første gang det er sket.. det er som om hun kan fornemme han er en mand og så bare bliver mere i løbetid ligeså snart han kommer hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Princesspigen

FrkZier skriver:

min dejlige kat er i løbetid - det er jo ikke så mærkeligt MEN fx igår gik min veninde og jeg hjemme hele dagen og der var ikke rigtig noget, selvfølgelig miavede hun lidt mere, og gjorde sig til, men ikke det helt store.. så kommer min kæreste hjem - og så går hun helt amok, hun gør sig sindsygt meget til, miaver og miaver og er fuldstændig ulidelig.. HVORFOR gør hun det først når han kommer? det er ikke første gang det er sket.. det er som om hun kan fornemme han er en mand og så bare bliver mere i løbetid ligeså snart han kommer hjem?

det er helt normalt.. min hunkat gør det samme..

du kan tage en helt fremmed mand med hjem til hende og hun vil reagere lige sådan..

du skal tænke på, katte og hunde bruger deres lugte sanser og kan lugte selv den mindre forandring i din krop.. altså kan de også lugte drenge homoner og pige homoner.. så de er slet ikke i tvivl om du er dreng pige eller hvad du er..

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

du kan tage en helt fremmed mand med hjem til hende og hun vil reagere lige sådan..

du skal tænke på, katte og hunde bruger deres lugte sanser og kan lugte selv den mindre forandring i din krop.. altså kan de også lugte drenge homoner og pige homoner.. så de er slet ikke i tvivl om du er dreng pige eller hvad du er..

jeg har bare haft kat ALTID - og jeg har aldrig oplevet det før nu

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

FrkZier skriver:

jeg har bare haft kat ALTID - og jeg har aldrig oplevet det før nu

det er helt normalt.. mine søskendes hunkatte gør det samme..

og alle de katte jeg har mødt gør det..  det er på grund af homonerne..

reagerer hun lidt voldsommere på din kæreste end andre mænd er det nok fordi han kommer hjem med en special duft, især sved og mad dufte reagerer mig hunkat på..

Anmeld

23. april 2012

mpr

FrkZier skriver:

Det ER fordi han er mand De kan lugte forskel på kønnene også derfor hunkatte gør sig til for hankatte men ikke for hunkatte, hvilket også betyder de gør sig mere til overfor din kæreste

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

det er helt normalt.. mine søskendes hunkatte gør det samme..

og alle de katte jeg har mødt gør det..  det er på grund af homonerne..

reagerer hun lidt voldsommere på din kæreste end andre mænd er det nok fordi han kommer hjem med en special duft, især sved og mad dufte reagerer mig hunkat på..

har bare aldrig oplevet en kat gøre det før - og de første par gange jeg lagde mærk til det tænkte jeg: aarh nu rabler det da for mig

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

FrkZier skriver:

har bare aldrig oplevet en kat gøre det før - og de første par gange jeg lagde mærk til det tænkte jeg: aarh nu rabler det da for mig

er min hunkat i løbetid ved hun ikke noget bedere end kæresten kommer hjem og smider sit arbejds tøj på gulvet til hende.. så er hun helt elektirsk og hygger sig med det, nogle gange op til et par timer..

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

er min hunkat i løbetid ved hun ikke noget bedere end kæresten kommer hjem og smider sit arbejds tøj på gulvet til hende.. så er hun helt elektirsk og hygger sig med det, nogle gange op til et par timer..

haha så længe hun hygger sig :p

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

FrkZier skriver:

haha så længe hun hygger sig :p

hihi ja

Anmeld

23. april 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

Min hunkat gør det samme hvis hun kommer i løbetid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.