kan i andre mærke noget anderledes her når vi nærmere os??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

baby84

morbibi skriver:

Jeg har også mærket forandringer som, at lillepigen er mere stille og plukveerne er tiltagende. Men jeg har ingen fornemmelse for, at der snart er fødsel her tværtimod, så forventer jeg, at blive sat igang, som hos alle mine andre graviditeter
Men har da et lille håb om, at det sker af sig selv for en gangs skyld og gerne inden overtid

okay.. har du de andre gange haft en fornemmelse selvom det ikke holdt? Har du mensagtige smerter eller kun plukkeveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

baby84

Joyce1986 skriver:

Jeps har også termin 8. maj.. og jeg tæller virkelig ned.. Håber selvfølgelig baby har lyst til at komme inden, men man frygter jo de bliver der inde til over terminsdato.. og det ville være hårdt..

Men baby skal også følge sig klar inden hun kommer..

det var sjovt. jeg tæller også ned og håber han ikke tager 10 dage oveni. Er allerede utålmodig, selvom jheg ved det er fjollet. spændende hvem herinde der kommer med de første billleder

Anmeld

23. april 2012

morbibi

baby84 skriver:

okay.. har du de andre gange haft en fornemmelse selvom det ikke holdt? Har du mensagtige smerter eller kun plukkeveer?

Jeg har mest plukveer og engang imellem mens-smerter, men de går væk ved afslapning. Og fornemmelsen har kun holdt stik, når veerne gik rigtig igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.