Kan jeg og hvordan sygemelder jeg mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger, jeg er lige ano.

Jeg skal bare lige hører jer om der er nogle der ved hvordan man sygemelder sig før barslen starter?

Jeg kan først gå på barsel engang midt i juni, men jeg har simpelthen så ondt i min krop nu, at jeg har svært ved at komme ud af sengen ommogrne, og vil egentlig gerne sygemeldes, da jeg ikke klare at holde job pga. mine smerte i ryg. lænd og mave. Jeg sidder meget ned, da jeg arbejde på kontor, og det forværre det hele synes jeg, det bedst når jeg kan komme ned at ligge engan i timen nemlig.

Håber der er nogle der kan svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska snakke med din læge om en evt sygemelding! Vh stine

Anmeld

23. april 2012

puslepigen

Jeg ville tage en snak med lægen, det var min læge der sygemeldte mig i første graviditet..

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

puslepigen skriver:

Jeg ville tage en snak med lægen, det var min læge der sygemeldte mig i første graviditet..

nårh det troede jeg ikke hun kunne, jeg troede man skulle skrive til kommune eller sådan noget..

Eller igennem jordmor ....

Så håber jeg hurtigt kan få en tid hos hende...

Anmeld

23. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

nårh det troede jeg ikke hun kunne, jeg troede man skulle skrive til kommune eller sådan noget..

Eller igennem jordmor ....

Så håber jeg hurtigt kan få en tid hos hende...

Det er igennem din læge du skal sygemeldes.

Hvordan skal kommunen kunne sygemelde dig? Udfra det du siger/skriver? Så kan enhver "idiot" jo bare skrive at de har ondt alle mulige steder og ikke kan holde til at gå på arbejde!

Der skal en lægelig vurdering til før der kan blive tale om en sygemelding, så tag du nu bare til lægen og hør hvad h*n mener/synes :-)

Anmeld

23. april 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Hej Piger, jeg er lige ano.

Jeg skal bare lige hører jer om der er nogle der ved hvordan man sygemelder sig før barslen starter?

Jeg kan først gå på barsel engang midt i juni, men jeg har simpelthen så ondt i min krop nu, at jeg har svært ved at komme ud af sengen ommogrne, og vil egentlig gerne sygemeldes, da jeg ikke klare at holde job pga. mine smerte i ryg. lænd og mave. Jeg sidder meget ned, da jeg arbejde på kontor, og det forværre det hele synes jeg, det bedst når jeg kan komme ned at ligge engan i timen nemlig.

Håber der er nogle der kan svare.

Det er din læge der vurdere dig og derefter tager stilling til sygemelding

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Tak skal i have for alle jeres svar, jeg skrive fluks til hende.

Når hun så har vuderet mig, melder hun det så videre eller skal jeg så tage det op med arbejdspladsen?

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tak skal i have for alle jeres svar, jeg skrive fluks til hende.

Når hun så har vuderet mig, melder hun det så videre eller skal jeg så tage det op med arbejdspladsen?

Bliver du sygemeldt af lægen skal du blot meddele arbejdspladsen at du er sygemeldt og så går hele møllen helt automatisk i gang

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Bliver du sygemeldt af lægen skal du blot meddele arbejdspladsen at du er sygemeldt og så går hele møllen helt automatisk i gang

okay tak

Anmeld

23. april 2012

sarahb

Hej
Du kan vel bare syge melde dig og så må arbejdsgiver vælge om de vil have dig til en mulighedsamtale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.