atter engang øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2012

4kløver

Tror Xander er igen ved at ligge sig syg. Han har ikke spist meget i går og her i dag har jeg kunne få ca 200ml mælk i ham. Grød vil han ikke ha. Han vil bare sove og når han er vågnet piver han vis han ikke sidder ved mig. øv øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Henriette Aaby

4kløver skriver:

Tror Xander er igen ved at ligge sig syg. Han har ikke spist meget i går og her i dag har jeg kunne få ca 200ml mælk i ham. Grød vil han ikke ha. Han vil bare sove og når han er vågnet piver han vis han ikke sidder ved mig. øv øv.

Æv hvor træls for ham og dig. God bedring til det lille pus.

Anmeld

24. april 2012

morbibi

4kløver skriver:

Skide træls. Her er næsten alle børnene sløve. De sover og sover, hvis de kan.....
God bedring

Anmeld

24. april 2012

4kløver

morbibi skriver:

Skide træls. Her er næsten alle børnene sløve. De sover og sover, hvis de kan.....
God bedring

Tak.. vis han så bare spiste noget så var jeg glad..
i dag har jeg fået lidt grød og ca 250 ml mælk. Men tror det er den skide tand der bare ikke vil op. (så har jeg også prøvet børn hvor man kan mærke de får tænder)

Anmeld

24. april 2012

morbibi

4kløver skriver:

Tak.. vis han så bare spiste noget så var jeg glad..
i dag har jeg fået lidt grød og ca 250 ml mælk. Men tror det er den skide tand der bare ikke vil op. (så har jeg også prøvet børn hvor man kan mærke de får tænder)

Griner.... ja, det er aldrig helt ens, selvom vi egentlig er vant til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.