Nå så blev jeg sygemeldt fra arbejdet pga. min meget nye graviditet. Lægen mente at med den fysiske del og den generelle stress over at være i behandling og blive gravid og have mange arbejds byrder osv. så var det bedst for mig og vores spir at jeg tog det stille og roligt indtil NF.
MEN så kommer alle spørgsmålene som jeg glemte at spørge min læge om:
- Hvad må man/må man ikke når man er sygemeldt?
- Jeg er i gang med noget kursus (en coach uddannelse hvor alt undervisning er stillesiddende og teoretisk) ved siden af jobbet, som jeg har betalt for af min egen lomme. Må jeg tage af sted på den? Det er 4 dage i denne periode hvor jeg er sygemeldt.
- Ved godt jeg ikke skal føjte rundt, men må man gerne bevæge sig udenfor hjemmet (udover en lille gå tur med hunni)?
- Hvad med weekender? Må man gøre som man plejer? Tage på besøg hos folk, i biografen etc.
Jeg synes det er rigtig svært at være nødsaget til at være sygemeldt , men jeg vil gøre ALT for at få det godt og at vores lille spir bliver til en dejlig baby, men jeg er bare så vantil at tilsidesætte mine egne behov for at opfylde mit arbejde og den slags. Og min sygemelding er jo ikke fordi jeg skal sidde stille, men fordi mit arbejde er meget fysisk krævende og jeg har så meget psykisk bagage med fra 3,5 års prøvelse og masser af mislykket behandling.
Uhh det blev lidt langt - men håber I kan hjælpe og svare på mine spørgsmål
Anmeld