Pokkers hormoner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2012

AnnaK89

....

Vi har nu været indlagt med Lærke siden sidste mandag - hun har/havde RS-virus.

Der er snakket om, at vi muligvis skal hjem idag, og så tænkte jeg at  det kunne være rart, måske at komme ud og få lidt frisk luft med hende, nu hvor vi alligevel nok skal hjem senere.

Men nej - vi skulle blive på stuen! 

Av av av - det gjorde lidt mere ondt end forventet 

Dumme hormoner - så nu tuder jeg over det, men nu har vi været her så længe og trænger til at bevæge mig inden jeg går helt i stå. Manden er på arbejde til kl 17 idag, og har ikke set ham siden igår kl 19 - så bliver timerne sku lange når man bare ligger her med et barn man ikke kan gå fra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

....

Der er snakket om, at vi muligvis skal hjem idag, og så tænkte jeg at  det kunne være rart, måske at komme ud og få lidt frisk luft med hende, nu hvor vi alligevel nok skal hjem senere.

Dumme hormoner - så nu tuder jeg over det, men nu har vi været her så længe og trænger til at bevæge mig inden jeg går helt i stå. Manden er på arbejde til kl 17 idag, og har ikke set ham siden igår kl 19 - så bliver timerne sku lange når man bare ligger her med et barn man ikke kan gå fra  

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

Tak for kram 

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

....

Øv

Håber der snart er lys forude for jer og i kan komme hjem igen

Anmeld

23. april 2012

babymus77

God bedring med bette musen:-) Jaa de homoner kender jeg alt for godt:-) krammer tilDig;-)

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Øv

Håber der snart er lys forude for jer og i kan komme hjem igen

Ja det håber jeg også, og nu har jeg jo lige fundet ud af at der er Wheely bugs i rema til 499 kr! Ville så gerne have købt en, men ikke let når man er her

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

God bedring med bette musen:-) Jaa de homoner kender jeg alt for godt:-) krammer tilDig;-)

Tak skal du have

Ja det er da noget fanden har skabt 

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Ja det håber jeg også, og nu har jeg jo lige fundet ud af at der er Wheely bugs i rema til 499 kr! Ville så gerne have købt en, men ikke let når man er her

Tror oz de er væk allerede.. Avisen siger begrænset antal og tilbudene startede jo i går, desværre

Kan trøste dig med at du ik er de eneste der bøvler med de forbandede hormoner! Jeg tuder oz konstant lige for tiden

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Tror oz de er væk allerede.. Avisen siger begrænset antal og tilbudene startede jo i går, desværre

Kan trøste dig med at du ik er de eneste der bøvler med de forbandede hormoner! Jeg tuder oz konstant lige for tiden

Åhhh øv - troede det var fra idag

Nå men de kommer vel på tilbud igen et andet sted

Ja det gør jeg virkelig også, og der skal intet til. Nu vil jeg snart gerne have at det bliver juni, så jeg kan få sputtet baby ud!

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Åhhh øv - troede det var fra idag

Nå men de kommer vel på tilbud igen et andet sted

Ja det gør jeg virkelig også, og der skal intet til. Nu vil jeg snart gerne have at det bliver juni, så jeg kan få sputtet baby ud!

Jo mon ik der kommer tilbud et andet sted snart  Det kan jo være lidt svært at følge med i aviser og sådan når man er "lukket inde" med sit barn

Priser mig lykkelig over min kæreste er så forstående som han er, herhjemme deler vi nemlig hormonerne så det kan ligeså godt være ham der fælder en tåre når han står på lillefisens værelse og glæder sig Ellers er det helt forfærdeligt når man tuder uden at kunne komme med en forklaring på hvorfor! DET går mig meget på

Ja kom juni!!! Vi tæller ned til 20. juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.