Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det kloer paa min mave, ikke helt vild, men ja det kloer af og til hen af dagen. og nu har jeg begyndt at faa nogen roede knobber... mange smaa, de ligner ikke bumser... bare roede maerker/knobber...
er 13 uger henne...
hvad kan det vaere?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Tina. skriver: Jeg fik præcis det samme da jeg var nogenlunde lige så langt henne. Er 32+2 nu, men knopperne var der kun en dag, og lægen mente at det var en form for nældefeber jeg havde haft.Du må en tur til lægen hvis det er, så han kan tjekke dig.
Jeg fik præcis det samme da jeg var nogenlunde lige så langt henne. Er 32+2 nu, men knopperne var der kun en dag, og lægen mente at det var en form for nældefeber jeg havde haft.Du må en tur til lægen hvis det er, så han kan tjekke dig.
men er det farligt ?
1234567890 skriver: det kloer paa min mave, ikke helt vild, men ja det kloer af og til hen af dagen. og nu har jeg begyndt at faa nogen roede knobber... mange smaa, de ligner ikke bumser... bare roede maerker/knobber... er 13 uger henne... hvad kan det vaere?
det kan godt lyde som nældefeber... ? jeg har haft det siden uge 6+ er 14+4 idag ... Det klør klør og klør! .. synes du skal prøve at ringe til lægen. nej det er ikke farligt... det er måske en form for allergisk reaktion..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128