.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.851 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Mette.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

132319

Hvor er det dog bare en lousy opførsel

Håber du får det solgt, du laver sådan nogle fine ting

Anmeld

23. april 2012

KLN

Hvor er det bare nogle fine ting! Hvad tænker du en ca pris for billede 1, 4, 5 og 6 kunne være?

KH Kristina

Anmeld

23. april 2012

Mette.

132319 skriver:

Hvor er det dog bare en lousy opførsel

Håber du får det solgt, du laver sådan nogle fine ting

Ja, og det værste er hun har købt af mig 2 gange før, så jeg havde ikke lige set det komme. Normalt ville jeg ellers aldrig sy så meget før jeg har fået hvertfald en del af betalingen for det. Det tager jo lang tid at sy. Øv, altså.

Men tak for roserne - jeg håber der er andre der kan få glæde af det i stedet for.

Anmeld

23. april 2012

Mette.

KLN skriver:

Hvor er det bare nogle fine ting! Hvad tænker du en ca pris for billede 1, 4, 5 og 6 kunne være?

KH Kristina

Du må få savlesmækkerne til 40 kr., bukser til 30 kr. tunika til 40 kr. og smækbukser til 60 kr.

Normalt tager jeg 25 pr. styk for smækker, 85 for bukser, 120 for tunika og 140 for smækbukser - så jeg ved ikke om det lyder nogenlunde fair?

Anmeld

23. april 2012

KLN

Det lyder meget rimeligt. Hvor bor du henne i landet? Ved du hvad det ca koster i porto?

Anmeld

23. april 2012

emsaroto

ærgeligt at Oskar er så stor som han er!

Tullebukserne med Zoo dy er super lækre, og kan sagtens bruges til en dreng

Anmeld

23. april 2012

banana3

Mette. skriver:

Jeg har en lille bunke tøj som jeg har syet til en bruger, som desværre ikke giver lyd fra sig.

Hun har været online mange gange siden d. 1 hvor hun lovede at overføre, men nu hvor jeg stadig intet har hørt, vil jeg forsøge om der kunne være nogen interesserede i at købe noget af det, da det er ret ærgeligt hvis det slet ikke kommer i brug.

Her kommer lige lidt info om de forskellige dele:

Billede 1: Savlesmækker, one size.

Billede 2: Tunika, str. 62

Billede 3: Tullebukser, str. 62/68

Billede 4: Tullebukser, str. 68/74

Billede 5: Tunika-kjole, str. 74/80

Billede 6: Smækbukser, str. 62/68

Billede 7: Smækbukser, str. 56/62

Egentligt er det jo fuldstændig som det jeg ellers syer herinde til andre brugere, men da jeg bare gerne vil af med det sælges det billigt - så kom med at bud hvis der er noget der er interessant.

Hold op hvor er du bare dygtig ! 

Anmeld

23. april 2012

Mette.

KLN skriver:

Det lyder meget rimeligt. Hvor bor du henne i landet? Ved du hvad det ca koster i porto?

Jeg bor lige udenfor Århus og kan se du er fra Aalborg, så det kan nok ikke gå at hente.

Jeg vil tro porto er omkring 30 kr. Men hvis du betaler de 20 kr. betaler jeg resten.

Vil du sende mig en privat besked med din adresse? Så sender jeg kontonummer retur til dig.

Anmeld

23. april 2012

Mette.

emsaroto skriver:

ærgeligt at Oskar er så stor som han er!

Tullebukserne med Zoo dy er super lækre, og kan sagtens bruges til en dreng

Ja, de kan bestemt gå til begge køn. Nu håber jeg der er en anden der kan få glæde af dem, nu den oprindelig køber ikke giver respons.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.