39+0 sidste mavebilled fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

BabyMama2

Flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

l.kjoeller

VanessaSparre skriver:

Flot mave

tak

Anmeld

23. april 2012

Frk-Lotusblomst

Hold da op, tænk at du allerede er sååå langt.
Så fin mave..

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op, tænk at du allerede er sååå langt.
Så fin mave..

tak ja det er gået stærkt. hvordan går det med dit projekt ? skulle i i gang i maj igen eller husker jeg helt forkert ?

Anmeld

23. april 2012

Frk-Lotusblomst

l.kjoeller skriver:

tak ja det er gået stærkt. hvordan går det med dit projekt ? skulle i i gang i maj igen eller husker jeg helt forkert ?

Det er jo helt vildt at tænke på jeg selv kunne have været lige så langt (- 1 uge i første graviditet)..

Du husker rigtigt. Når mens melder sin ankomst, forhåbentlig d. 2 maj, så går vi igang igen. og vi glæder os.

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jo helt vildt at tænke på jeg selv kunne have været lige så langt (- 1 uge i første graviditet)..

Du husker rigtigt. Når mens melder sin ankomst, forhåbentlig d. 2 maj, så går vi igang igen. og vi glæder os.

Bliver SÅ spændene. ja så er det lidt en hård tid nu hva. syns jeg hvertfald da jeg nåede den fastsatte termin efter at have mistet. Håber det glider for jer denne gang

Anmeld

23. april 2012

Frk-Lotusblomst

l.kjoeller skriver:

Bliver SÅ spændene. ja så er det lidt en hård tid nu hva. syns jeg hvertfald da jeg nåede den fastsatte termin efter at have mistet. Håber det glider for jer denne gang

Ja det er rigtig øv. HAr haft en kæmpe nedtur i en måneds tid, men snes jeg er ved at komme på benene. Skal bare lige have overstået et par datoer. MDscanning 2. graviditet lå d. 7 maj og termin 1. gang d. 8. maj. Så der er lige et par øv dage der skal overståes og som jeg gruer for..

Mange tak. Det er jeg sikker på det nok skal. På den ene eller anden måde

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er rigtig øv. HAr haft en kæmpe nedtur i en måneds tid, men snes jeg er ved at komme på benene. Skal bare lige have overstået et par datoer. MDscanning 2. graviditet lå d. 7 maj og termin 1. gang d. 8. maj. Så der er lige et par øv dage der skal overståes og som jeg gruer for..

Mange tak. Det er jeg sikker på det nok skal. På den ene eller anden måde

kan jeg godt forstå du gruer for.. Man kan ikke helt lade være at mærke de datoer. i har vidst også haft jeres portion af uheld efterhånden. Og Så sød du er til at lykønske andre på trods af det må i vidst ligge forest i køen til en sund og rask lille baby

Anmeld

23. april 2012

Frk-Lotusblomst

l.kjoeller skriver:

kan jeg godt forstå du gruer for.. Man kan ikke helt lade være at mærke de datoer. i har vidst også haft jeres portion af uheld efterhånden. Og Så sød du er til at lykønske andre på trods af det må i vidst ligge forest i køen til en sund og rask lille baby

Nej det kan man altså ikke.. De skal bare overståes.
Ja synes også vi har haft nok uheld og håber vi får lov at gå hele vejen næste gang. Vi præver at se det positive..
Mange tak, jeg har det sådan at jeg sagtens kan hade alle gravide og dem der blvier gravide men det vil alligevel ikke skænke os et barn så kan ligeså godt være glad på alle andres vegne.

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej det kan man altså ikke.. De skal bare overståes.
Ja synes også vi har haft nok uheld og håber vi får lov at gå hele vejen næste gang. Vi præver at se det positive..
Mange tak, jeg har det sådan at jeg sagtens kan hade alle gravide og dem der blvier gravide men det vil alligevel ikke skænke os et barn så kan ligeså godt være glad på alle andres vegne.

Og hvor har du ret. men derfra og til at finde overskudet til at glæde sig på deres vegne... det kræver sin kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.