Bundgaard sandaler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Mormilla

Nogen som har købt disse sandaler til deres børn. Eller bare noget fra bundgaard???

http://www.babyshoe.dk/shop/bundgaard-begynder-sandal-1127p.html

Vil gerne vide om de er gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

linemus

Vores søn har i flere år haft bundgaard sandaler, da han har en høj vrist, og de har været rigtig gode til ham. De er dog hurtigt blevet slidt på snuden, men det er vist generelt alle hans sko - håber det bliver bedre, nu hvor han er blevet for stor til scooteren

Anmeld

14. april 2009

Mormilla

linemus skriver:

Vores søn har i flere år haft bundgaard sandaler, da han har en høj vrist, og de har været rigtig gode til ham. De er dog hurtigt blevet slidt på snuden, men det er vist generelt alle hans sko - håber det bliver bedre, nu hvor han er blevet for stor til scooteren

Okay det er jeg da glad for at høre!

Anmeld

14. april 2009

Lise

Min søn havde nøjagtigt disse Bundgaard sandaler sidste år. Vi var meget tilfredse med dem. De er meget lette i forhold til andre sandaler, så derfor gode til en ca. 1-årig

Anmeld

14. april 2009

Mormilla

Lise skriver:

Min søn havde nøjagtigt disse Bundgaard sandaler sidste år. Vi var meget tilfredse med dem. De er meget lette i forhold til andre sandaler, så derfor gode til en ca. 1-årig

Okay det lyder bare lækkert! Han skal da ha sådan et par så

Anmeld

14. april 2009

Cris

De virker ellers som nogle dejlige bløde men gode sandaler. Du har givet mig en god link. Min søn er begyndt at gå for alvor nu med 14 måneder. Vi fik nogle sandaler en gang som vi troede, han kunne bruge her, men han er begydt at gå senere en andre børn og de der sandaler er for stive, de er bedre til børn, som er allerede meget gode til at gå og løbe. Jeg faktisk sad her og spekulerede på, hvilke sandaler kunne jeg købe, som ikke var for hårde og din indlæg har givet mig en god idé. Hvis der er andre med gode råd om sandaler til et barn som er lige begyndt at gå, ville jeg gerne høre. Tak!!!!

Anmeld

14. april 2009

Mormilla

Cris skriver:

De virker ellers som nogle dejlige bløde men gode sandaler. Du har givet mig en god link. Min søn er begyndt at gå for alvor nu med 14 måneder. Vi fik nogle sandaler en gang som vi troede, han kunne bruge her, men han er begydt at gå senere en andre børn og de der sandaler er for stive, de er bedre til børn, som er allerede meget gode til at gå og løbe. Jeg faktisk sad her og spekulerede på, hvilke sandaler kunne jeg købe, som ikke var for hårde og din indlæg har givet mig en god idé. Hvis der er andre med gode råd om sandaler til et barn som er lige begyndt at gå, ville jeg gerne høre. Tak!!!!

Prøv at kigge inde på siden, fordi de har noget som hedder begynder støvler. Der er både sko og sandaler der

Anmeld

14. april 2009

Cris

Der er kun to, en fra geox og den du visede os her (den tredje er mest til piger, synes jeg) men jeg må kikke noget mere på nettet, om to uger skal vi til DK og jeg kan skynde mig at bestille nogle! Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.