Tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Tror jeg har tegnblødning eller i hvert fald meget vandholdigt/slimet udflåd i blandet blod. Ikke meget blod men nok til en rosa farve.  Hvad siger I ? Nåja er over termin skal det lige siges. 

Hvis det er tegnblødning hvor længe gik der så fra i havde det til i havde veer og var i fødsel.? Skal siges at jeg har haft onde plukvver de trak ned i højre ben, det meste af natten. Pt.Er der lidt smerter og lidt ubehag, som om man er lidt syg-agtig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

RiUL

Uha, det lyder da som tegnblødning 

Min slimprop gik i løbet af hele lørdagen, og fik veer søndag morgen 6.30, og tegnblødning, og havde vores søn i mine arme 4 timer efter.

Held og lykke med din kommende fødsel 

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tror jeg har tegnblødning eller i hvert fald meget vandholdigt/slimet udflåd i blandet blod. Ikke meget blod men nok til en rosa farve.  Hvad siger I ? Nåja er over termin skal det lige siges. 

Hvis det er tegnblødning hvor længe gik der så fra i havde det til i havde veer og var i fødsel.? Skal siges at jeg har haft onde plukvver de trak ned i højre ben, det meste af natten. Pt.Er der lidt smerter og lidt ubehag, som om man er lidt syg-agtig. 

jeg havde en tegn blødning for 2 uger siden og stadig ingen fødsel desværre

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Det lyder da som tegnblødning, hvor er det spændende!

Jeg havde plukveer om aftenen fra 21 til 23, hvor jeg gik i seng. Vågnede kl. 3 om natten ved der var noget vand der løb (det var forvandet). Gik på WC hvor resten af slimproppen gik med tegnblødningen, og jeg begyndte lige så stille at få veer med det samme. Hun er født 10.30 samme dag

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

uhh, lyder helt rigtigt:-)

Men med hensyn til tiden ved jeg det ikke, fik 5 veer, så fik vandet sammen med tengblødning osv dengang med min datter, så der var det jo i gang.

Men mon ikke du har din baby senere i dag eller i nat:-)

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Skal jeg afvente veerne eller give den vagthavrnde jm et kald. Har lidt murren og stadig den der jeg er lidt syg fornemmelse. Er anden gangsfødende. Men min første fødsel begyndte med vandafgang og smerterne var mere mens agtige. Her havde jeg en hel nat hvor de trak ned i benet. What to do?? 

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

man afventer pænt derhjemme:-)

Du har jo hverken fødselsveer eller vandafgang eller noget...så der kan sagtens gå en dags tid eller mere før der sker noget.

eller en time...men man venter altså pænt og der hvad dr sker.

Du skal jo i princippet kun ringe til dem hvis vandet går nu, eller hvis du får veer der kommer regelmæssigt go du har haft dem så længe du har svært ved at koncentrere digom at trække vejret. Først der er du ved at være i gang med en forestående fødsel jo.

Det du har nu er optakten som jo kan tage alt fra 5 min til 5 dage:-)

Så, tålmdoghed, spis lidt, hvil lidt, for du skal sikkert bruge kræfterne senere

Anmeld

23. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg havde tegnblødning omkring kl. 21 om aftenen og fik første ve 02.30 om natten  

Held og lykke

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

man afventer pænt derhjemme:-)

Du har jo hverken fødselsveer eller vandafgang eller noget...så der kan sagtens gå en dags tid eller mere før der sker noget.

eller en time...men man venter altså pænt og der hvad dr sker.

Du skal jo i princippet kun ringe til dem hvis vandet går nu, eller hvis du får veer der kommer regelmæssigt go du har haft dem så længe du har svært ved at koncentrere digom at trække vejret. Først der er du ved at være i gang med en forestående fødsel jo.

Det du har nu er optakten som jo kan tage alt fra 5 min til 5 dage:-)

Så, tålmdoghed, spis lidt, hvil lidt, for du skal sikkert bruge kræfterne senere

Det var det jeg tænkte havde altså en spøjs nat. Først skulle jeg tisse hvert kvarter og så begyndte jeg at få smerter der trak ned i benet. Det gik der så fra 2-6 med. Da jeg så begyndte at tage tid gik de i sig selv eller rettere holdte op med at trække ned i benet hver gang. ved min første fødsel mærkede jeg slet ik veerne før jeg var en fire -fem cm åben. Så spændt på hvor åben jeg er nu..skal nok passe jeg kun er n to cm eller noget  

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

Anonym skriver:

Det var det jeg tænkte havde altså en spøjs nat. Først skulle jeg tisse hvert kvarter og så begyndte jeg at få smerter der trak ned i benet. Det gik der så fra 2-6 med. Da jeg så begyndte at tage tid gik de i sig selv eller rettere holdte op med at trække ned i benet hver gang. ved min første fødsel mærkede jeg slet ik veerne før jeg var en fire -fem cm åben. Så spændt på hvor åben jeg er nu..skal nok passe jeg kun er n to cm eller noget  

jeps, det er ikke altid fødslerne starter helt ens:-)

Her å jeg også vågen 1,5 time IGEN i nat med regelmæssige småveer (meget kraftige plukveer der gjorde naller)...de kom helt ned til 2-4 min i mellem, tog tid medmin app nemlig:-)Men som dig gik de i sig sev og jeg vågende ved at jeg skulle tisse igen en time senere, var ude 4 gange i nat og tisse...så ja, glæder mig da til at få min blære i fred igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.