Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Min kæreste og jeg begyndte så småt for 2 mdr. siden at have lidt sex. Vi brugte kondom, og han var ikke oppe i mig særlig længe, da vi kom til at tænke på, at der måske kunne have været sæd udenpå, da vi havde "leget" lidt i et godt stykke tid!!

For lidt over en måned siden havde jeg enoormt ømme bryster, brystspændinger, hævede mælkekirtler.. Jeg var også træt, sulten hele tiden, samt hovedpine.

Lidt efter begyndte jeg med lidt kvalme.

Jeg fik min mens. på 40 dagen (lidt over tid), men det var slet ikke så kraftigt som det plejede, og der blev ikke udstødt "klumper" (slimhinden)!!

Nu har jeg utroligt ondt i halebenet, og er stadig utroooligt træt!

Kan jeg være gravid?

Håber på svar, for jeg er godt nok lidt forvirret over det hele nu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Kofoed.

Du kan godt være det, men ingen af os kan sige om du er, det kan en graviditet test kun, desværre.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Ja det har du ret i!
Jeg synes bare det er såå underligt! Har aldrig haft det sådan før.

Men det vil sige, at jeg kan altså godt være gravid, selvom jeg havde "knap så meget" menstruation?

Anmeld

23. april 2012

Ilya

Anonym skriver:

Ja det har du ret i!
Jeg synes bare det er såå underligt! Har aldrig haft det sådan før.

Men det vil sige, at jeg kan altså godt være gravid, selvom jeg havde "knap så meget" menstruation?

Ja, det kan du godt.

Tag en test og se, hvad der sker. Så får du vished i løbet af kort tid og kan komme videre på den ene eller anden måde.

Graviditetstests kan købes i alle supermarkeder. I Netto kan du få to styks for 39 kroner, det er vist det billigste jeg har set, og så er du dobbelt sikker.

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Du finder kun ud af det ved at tage en test.

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej.

Min kæreste og jeg begyndte så småt for 2 mdr. siden at have lidt sex. Vi brugte kondom, og han var ikke oppe i mig særlig længe, da vi kom til at tænke på, at der måske kunne have været sæd udenpå, da vi havde "leget" lidt i et godt stykke tid!!

For lidt over en måned siden havde jeg enoormt ømme bryster, brystspændinger, hævede mælkekirtler.. Jeg var også træt, sulten hele tiden, samt hovedpine.

Lidt efter begyndte jeg med lidt kvalme.

Jeg fik min mens. på 40 dagen (lidt over tid), men det var slet ikke så kraftigt som det plejede, og der blev ikke udstødt "klumper" (slimhinden)!!

Nu har jeg utroligt ondt i halebenet, og er stadig utroooligt træt!

Kan jeg være gravid?

Håber på svar, for jeg er godt nok lidt forvirret over det hele nu!!

som de andre siger, tag en test - vi kan ikke fortælle dig om du er gravid, ja chancen er der men vi ved det jo ikke

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

En graviditets test kan fortælle det... Det kan vi ikke... 

Så ud efter en test... 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Det må jeg nok hellere

Så chancen er der altså.. Jeg synes nemlig bare det er underligt med de tegn jeg har, hvis nu jeg ikke er gravid.. Så må der altså være noget andet galt med mig..

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Det må jeg nok hellere

Så chancen er der altså.. Jeg synes nemlig bare det er underligt med de tegn jeg har, hvis nu jeg ikke er gravid.. Så må der altså være noget andet galt med mig..

Kroppen kan også spille et puds... 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Kroppen kan også spille et puds... 

Hvad mener du helt præcist med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.