opdatering på: at sige det til mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Princesspigen

hejsa..

som flere her inde ved så var det rigtig svært for mig at sige til min mor at jeg var gravid..

min mor har flere gange gjordt det klart at vi sku vente nogle år med at få børn af flere grunde..

men igår valgte kæresten og jeg så at tage til hillerød og sige det til mor.. jeg var MEGET nervøs!!

vi var der oppe i nogle timer før vi nåede at få mor alene og jeg tog mig sammen til at fortælle hende det.. (mine børdre var hjemme)..

fik sagt til hende, at der var noget jeg sku fortælle og at hun sku være mormor..

hun blev stille, spurgte om det var rigtigt og hvor langt henne jeg var og sådan ?

hun blev overraskende nok glad, sagde tillykke, gav os kram osv..  virkelig slet ikke den reaktion jeg havde forventet..

de næste halvanden time gik med at snakke baby, mulighed for tvillinger, og alt muligt andet inde for det emne(skal lige siges jeg er scannet og der altså kun er en).. hun så selvfølgelig os scannings billeder..

fortalte det os til mine brødre at de sku være onkler, det vidste de ikke lige hvad de skulle sige til.. de er 13, 11 og 8... skal lige siges e er onkler til min niece i forvejen

så det var en rigtig god aften og jeg kunne træt køre hjem med ro i sindet..

så nu mangler der kun lige de sidste der skal vide det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Dot D

Det var da dejligt, at hun reagerede sådan... Så havde du næsten ikke behøvet at være så bekymret

Så nu et stort tillykke med graviditeten, og at du også har din mors støtte

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Dot D skriver:

Det var da dejligt, at hun reagerede sådan... Så havde du næsten ikke behøvet at være så bekymret

Så nu et stort tillykke med graviditeten, og at du også har din mors støtte

mange tak skal du have  

Anmeld

23. april 2012

CaWi

Nogle gange kan man frygte det værste, og så sker det bedste

Vi var også meget nervøse, da vi skulle fortælle det til mine svigerforældre. Min kæreste var kun 22 da vi fandt ud af at jeg var gravid, og da jeg er tre år ældre end ham, havde vi troet at de ville reagere ud fra hans alder og ikke min.

Men de har glædet sig fra dag et af, og det er bare så dejligt, at de faktisk godt kan se ud over deres egne holdninger nogle gange

Så super dejligt for dig, at din mor reagerede så fint på det!!

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

hejsa..

som flere her inde ved så var det rigtig svært for mig at sige til min mor at jeg var gravid..

min mor har flere gange gjordt det klart at vi sku vente nogle år med at få børn af flere grunde..

men igår valgte kæresten og jeg så at tage til hillerød og sige det til mor.. jeg var MEGET nervøs!!

vi var der oppe i nogle timer før vi nåede at få mor alene og jeg tog mig sammen til at fortælle hende det.. (mine børdre var hjemme)..

fik sagt til hende, at der var noget jeg sku fortælle og at hun sku være mormor..

hun blev stille, spurgte om det var rigtigt og hvor langt henne jeg var og sådan ?

hun blev overraskende nok glad, sagde tillykke, gav os kram osv..  virkelig slet ikke den reaktion jeg havde forventet..

de næste halvanden time gik med at snakke baby, mulighed for tvillinger, og alt muligt andet inde for det emne(skal lige siges jeg er scannet og der altså kun er en).. hun så selvfølgelig os scannings billeder..

fortalte det os til mine brødre at de sku være onkler, det vidste de ikke lige hvad de skulle sige til.. de er 13, 11 og 8... skal lige siges e er onkler til min niece i forvejen

så det var en rigtig god aften og jeg kunne træt køre hjem med ro i sindet..

så nu mangler der kun lige de sidste der skal vide det..  

ihhh hvor skønt

Anmeld

23. april 2012

Kay

hvor er det dejligt at det gik så godt

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

CAWI skriver:

Nogle gange kan man frygte det værste, og så sker det bedste

Vi var også meget nervøse, da vi skulle fortælle det til mine svigerforældre. Min kæreste var kun 22 da vi fandt ud af at jeg var gravid, og da jeg er tre år ældre end ham, havde vi troet at de ville reagere ud fra hans alder og ikke min.

Men de har glædet sig fra dag et af, og det er bare så dejligt, at de faktisk godt kan se ud over deres egne holdninger nogle gange

Så super dejligt for dig, at din mor reagerede så fint på det!!

mange tak skal du have, er os rigtig glad.. man har jo lidt brug for som pige at få sin mors støtte

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

ihhh hvor skønt

ja det er dejligt

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hvor er det dejligt at det gik så godt

tak, ja er vildt glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.