brug for svar :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

nu er jeg gået rundt i lang tid med lign. mins merter, ondt nede ved røven, og plukveer, og rigtig ondt i bæknet, kan der være nogen tegn på snartlig fødsel eller noget.. er ved og blive godt træt af alle de smerter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Julemusen

Kan det sagtens være, havde det samme i en uge, og så kom der pletblødninger og fødte et døgn efter 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

jeg har haft det i godt 4-5 dage nu.. altså hvor jeg kun har haft ondt nede ved numsen men det andet har jeg haft i lang tid. 

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

nu er jeg gået rundt i lang tid med lign. mins merter, ondt nede ved røven, og plukveer, og rigtig ondt i bæknet, kan der være nogen tegn på snartlig fødsel eller noget.. er ved og blive godt træt af alle de smerter.. 

jeg har haft de smerter i nogen uger nu, uden jeg er gået i fødsel, så er ikke nogen garanti

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

det er nogle uger siden det startede, kommer jo som regel når baby smider sig ned i bækkenet=minus plads til dem dernede og de presser på endetarmen og evt giver indvendige hæmorider....

Men altså, ingen fødsel her endnu, men vi venter da spændt.

Anmeld

23. april 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg havde de smerter 3-4 uger før jeg fødte .. og min fødsel gik i gang på termin..

Anmeld

23. april 2012

SaNiNa

Det lyder som de smerter jeg gik rund med hele graviditeten men blev først sat igang 41+1 med begge to

Det var min bækkenløsning som gjore de fleste smerter.

Tror det kan være rigtig svært at sige hvad der er tegn og hvad der ikke er tegn.

Anmeld

23. april 2012

LenaJohansen

Jeg har det på præcis samme måde, og føler virkelig at hun er ved at presse sig igennem mit bækken hele tiden ved den mindste bevægelse

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for noge svar. har det også nogen gange som om han er på vej ud af fissen på mig.. han presser sindsygt meget nu.. og min numse gør ondt nu mere end for et par dage siden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.