Børnesæde til cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

dorthemus

Vi har også Yepp...alle pengene værd og så vandt den Bedst i Test hos Tænk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mor010711

K&S skriver:

Vi har også Yepp og er super glade for den...! Herhjemme bruger vi cykelhjelm fra Abus :-)

Både stol og hjelm er anbefalet af min bror, som arbejder i cykelbutik til daglig :-)

Ikke dårligt med noget viden fra fagfolk. Det vil jeg helt sikkert have i baghovedet når det er tid 

Der er også flere der taler om den samme, så der er nok noget om det 

Anmeld

24. april 2012

Mor010711

michelledam skriver:

Jeg fik afvide af sp at de tidligst må køres med når de er 8 mdr. Også selvom de kan sidde selv før. Isabella har kunnet sidde selv siden hun var 5 mdr.

Okay, ville heller ikke smide min Isabella op i sådan en lige når hun kunne side selv. De er jo stadig noget usikre i balancen i starten. Men hun er 9 mdr, så det passer fint 

Men tak 

Anmeld

24. april 2012

Mor010711

dorthemus skriver:

Vi har også Yepp...alle pengene værd og så vandt den Bedst i Test hos Tænk

Må hellere kigge lidt nærmere på den. Nu der er så mange der taler godt om den. 

Men er det ikke en fordel hvis der er armlæn? Ved bare at min datter er sådan en der sidder og mosler hvis hun har muligheden...

Anmeld

24. april 2012

K&S

Mor010711 skriver:

Men er det ikke en fordel hvis der er armlæn? Ved bare at min datter er sådan en der sidder og mosler hvis hun har muligheden...

Anton kan bestemt heller ikke sidde stille, men der er ingen problemer på cyklen :-)

Anmeld

24. april 2012

B&J

vi har en bobike

den er super lækker og kan holde til en masse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2012

dorthemus

Mor010711 skriver:

JJeJegb

Jeg bed mærke i, at testpanelet ikke var begejstrede for armlænet som fastlåser barnet i én stilling. Små børn kommer hurtigt til at sidde med armene trukket op til ørene og det er ikke nogen rar stilling at sidde i længe, tror jeg

Anmeld

24. april 2012

Maja_4000

Mor010711 skriver:

Jeg synes det er et plus at den ikke har armlæn .. Som Dorthemus også skriver er det ikke en særlig sund stilling at sidde i

Du kan læse lidt om det på Tænks hjemmeside

Synes også det er rart at den ikke er så voldsom som mange andre stole .. Man har jo ikke altid barnet bagpå Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.