Skal jeg selv kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2012

BabyHL

Hej damer.

Dette lyder sikkert som et dumt spørgsmål for mange af jer, men er simpelthen kommet i tvivl.

Jeg ved, at jeg skal konsultation hos min læge omkring uge 24-25 (hvor jeg er nu), og dette skal være mellem jordemoderbesøg.

Altså, vi var til jordemoder i februar, og skal igen her d. 14. maj, så skal til konsultation hos lægen inden der - men jeg ved ikke hvorfor jeg har fået opfattelsen af, at jeg ville blive "indkaldt". Skal jeg selv kontakte lægen og få en tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Maja88

man skal selv kontakte lægen til sine lægebesøg

Anmeld

23. april 2012

An&Jo

BabyHL skriver:

Hej damer.

Dette lyder sikkert som et dumt spørgsmål for mange af jer, men er simpelthen kommet i tvivl.

Jeg ved, at jeg skal konsultation hos min læge omkring uge 24-25 (hvor jeg er nu), og dette skal være mellem jordemoderbesøg.

Altså, vi var til jordemoder i februar, og skal igen her d. 14. maj, så skal til konsultation hos lægen inden der - men jeg ved ikke hvorfor jeg har fået opfattelsen af, at jeg ville blive "indkaldt". Skal jeg selv kontakte lægen og få en tid?

du skal altid selv kontakte lægen ja..

det eneste du bliver indkaldt til er den første jordemoder konsultation og så dine skanninger..

Anmeld

23. april 2012

LilleChelle

Jeg fik at vide jeg selv skulle kontakte lægen. 

Anmeld

23. april 2012

Kay

ja det skal du har selv tid til mit besøg onsdag

Anmeld

23. april 2012

BabyHL

Jeg ved ikke, hvorfor jeg har bildt mig selv ind, at jeg bare skulle vente på en indkaldelse

Så må jeg da vist hellere se at få ringet

Tak for hjælpen <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.