Liste med babyudstyr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Sas1990

VNB skriver:

ser ud til at du har fået det hele med så mange ting der havde jeg ikke engang klar til Viktor... hehe 

måske mangler du lige en autostol? ved ikke om i har bil eller hvordan. Men hvis i har, så skal den lille jo transporteres hjem fra sygehuset i en  

og så er et lille svøbetæppe rigtig dejligt at have. Både til på sygehuset, og til derhjemme. 

HAr bare skrevet alt ned, jeg kom i tanke om vi har ikke bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

AnnaK89

Altså jeg ville skaffe puslebord fra starten, da jeg mener det er nærmest uundværligt og det er bare skønnest
Og sådan noget som shampoo, sæbe og olie er ikke nødvendigt fra starten. Babys hud har nemlig ikke godt af det

Anmeld

23. april 2012

Sas1990

AnnaKJ skriver:

Altså jeg ville skaffe puslebord fra starten, da jeg mener det er nærmest uundværligt og det er bare skønnest
Og sådan noget som shampoo, sæbe og olie er ikke nødvendigt fra starten. Babys hud har nemlig ikke godt af det

okay men tk for svaret.

Anmeld

23. april 2012

Mom2

Hvis du har Babysams katalog for 2012 er der en listen der I med alt det de råder en at købe.

Nu er der kommet mane ting folk har foreslået men ingen har skrevet en uro til puslebordet... Sådan nogle ting står bl.a. på listen fra Babysam. Kataloget kan forresten findes på nettet, hvis du ikke lige har det.

Og så kan jeg forresten varmt anbefale at købe nogen ting brugt. Vi fandt en autostol til ½ pris kun brugt 6 måneder, så den er så god som ny
Eneste ting jeg har læst mig til at de fraråder at bruge brugt er madrasser..

Anmeld

23. april 2012

Sas1990

Christina9870 skriver:

Hvis du har Babysams katalog for 2012 er der en listen der I med alt det de råder en at købe.

Nu er der kommet mane ting folk har foreslået men ingen har skrevet en uro til puslebordet... Sådan nogle ting står bl.a. på listen fra Babysam. Kataloget kan forresten findes på nettet, hvis du ikke lige har det.

Og så kan jeg forresten varmt anbefale at købe nogen ting brugt. Vi fandt en autostol til ½ pris kun brugt 6 måneder, så den er så god som ny
Eneste ting jeg har læst mig til at de fraråder at bruge brugt er madrasser..

er det gratis katolog?. nu er det førstegang gravid, så ville helst have alt i nyt , vi har så ikke lige bil.

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Sas1990 skriver:

Ved godt der er et stykke tid endnu, men har allgivel lavet en liste over babyudstyr af, hvad vi skal have til babyen. og noget skal jeg måske bruge senere. Jeg er sat til December. men er der noget jeg mangler?.

Guldklumpen.

Ting:

• Barnevogn.
  • Lift.
  • Pusletaske. (Der gerne må passes til barnevognen).
  • Myggenet.
  • Regnslag.
  • Madras til barnevogn.
  • Baby dyne.
  • Baby pude.
  • Stræklagen.
  • Tisselagen.
  • Sengetøj.
  • Badekar.
  • Hoved og halefad. (Vaskefad).
  • Amme pude.
  • Bæresele.
  • Stofbleer.
  • Puslehynde.
  • Sutter.
  • Termometer.
  • Tættekam.
  • Savle/hage smækker.

Tøj:

• Bodystocking.
  • Sparkedragter.
  • Langærmede trøjer.
  • Striktrøje.
  • Natdragter.
  • Huer.
  • Strømper.
  • Flyverdragt.
  • Vanter.

Produkter:

• Zinksalve.
  • Bleer.

Evt. får brug for senere:

• Babyalarm.
  • Puslebord.
  • Barnets bog.

Fordi i får et vinterbarn ville jeg købe voksipose istedet for lift Vi har købt lift til vores lillefis men hun kommer oz til verden i juni

Selvom i ik har bil skal i lige overveje om den lille skal transporteres hjem i bil alligevel og måske ud og have lånt en til formålet

Anmeld

23. april 2012

Sas1990

Team Putte skriver:

Fordi i får et vinterbarn ville jeg købe voksipose istedet for lift Vi har købt lift til vores lillefis men hun kommer oz til verden i juni

Selvom i ik har bil skal i lige overveje om den lille skal transporteres hjem i bil alligevel og måske ud og have lånt en til formålet

hva skulle være godt ved en voksipose? skal den så ligge i tremmesengen i den eller i liften

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Sas1990 skriver:

hva skulle være godt ved en voksipose? skal den så ligge i tremmesengen i den eller i liften

jeg vil sige det er istedet for en flyverdragt f.eks. Og man kan få en plade til så i kan bruge den som lift når i skal nogen steder

Så ville jeg lade bebs sove i tremmesengen, evt. med en stor tyk sengerand i så sengen bliver lidt mindre, ellers ville jeg købe en vugge

Anmeld

23. april 2012

Sas1990

Team Putte skriver:

jeg vil sige det er istedet for en flyverdragt f.eks. Og man kan få en plade til så i kan bruge den som lift når i skal nogen steder

Så ville jeg lade bebs sove i tremmesengen, evt. med en stor tyk sengerand i så sengen bliver lidt mindre, ellers ville jeg købe en vugge

okay, ville ikk bruge penge på en vugge, vi har en tremmeseng i kælderen, det bliver nok liften i tremmesengen

Anmeld

23. april 2012

Heidi72

Først og fremmest tillykke! Jeg kan godt forstå du glæder dig, - husk nu også at nyde tiden mens bebs er i maven, for det er en helt ekstraordinær tid :-)

Din liste ser fin ud. Som flere også har skrevet så behøver du ikke en pude før om mange måneder, så spar du den i første omgang. Jeg kan anbefale at du (hvis det kan lade sig gøre) sætter liften fra barnevognen op i vuggen/babysengen. Den har som oftest den bedste størrelse så den lille kan føle sig tryg.

Hvis du har mulighed for at indrette puslebord på dit badeværelse lige ved vasken, så er det klart at anbefale frem for at have det på babys værelse. Både fordi du så slipper for besværet med hoved/hale fad og frem og tilbage med det, og så har du rindende vand lige ved hånden. Men det er jo ikke altid det lige kan lade sig gøre.

Der er 2 små ting som jeg vil anbefale dig at føje til listen. De er ikke absolut nødvendige, men absolut gode at have. Den ene er en sutteklud med suttestrop alternativt en suttekæde, den anden er en sutteæske så du altid har en ren og frisk sut med i pusletasken. (de har det med at blive nussede når de ligger sammen med skiftetøj etc.) Begge dele kan du få hos www.drengeting.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.