Først og fremmest tillykke! Jeg kan godt forstå du glæder dig, - husk nu også at nyde tiden mens bebs er i maven, for det er en helt ekstraordinær tid :-)
Din liste ser fin ud. Som flere også har skrevet så behøver du ikke en pude før om mange måneder, så spar du den i første omgang. Jeg kan anbefale at du (hvis det kan lade sig gøre) sætter liften fra barnevognen op i vuggen/babysengen. Den har som oftest den bedste størrelse så den lille kan føle sig tryg.
Hvis du har mulighed for at indrette puslebord på dit badeværelse lige ved vasken, så er det klart at anbefale frem for at have det på babys værelse. Både fordi du så slipper for besværet med hoved/hale fad og frem og tilbage med det, og så har du rindende vand lige ved hånden. Men det er jo ikke altid det lige kan lade sig gøre.
Der er 2 små ting som jeg vil anbefale dig at føje til listen. De er ikke absolut nødvendige, men absolut gode at have. Den ene er en sutteklud med suttestrop alternativt en suttekæde, den anden er en sutteæske så du altid har en ren og frisk sut med i pusletasken. (de har det med at blive nussede når de ligger sammen med skiftetøj etc.) Begge dele kan du få hos www.drengeting.dk
Anmeld