stikken øverst i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2012

LilleLene

Hej piger

Jeg har nu i noget tid, sådan on/off døjet med stikken eller jag i den øverste del af maven, og de gør VIRKELIG ondt når de kommer

jeg er 33+4

Nogle der har en idé om hvad det kunne være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mor010711

Er det oppe omkring ribbenene? 

Anmeld

23. april 2012

LilleLene

Mor010711 skriver:

Er det oppe omkring ribbenene? 

nej sådan mere midt for, der ved solaplexus (eller hvad det nu hedder)

Anmeld

23. april 2012

Mor010711

Det kan være, ved det ikke, men det kan være fordi babyen fylder så meget at der bliver rokeret lidt rundt derinde. Jeg fik mega smerter meget tidlig lige ved nederste del af ribbenene i den ene side. og var ved flere læger der tjekkede mig og sagde at det var helt normalt. 

Det er selvfølgelig ikke det samme du oplever, så det er jo ikke til at sige om det er det samme. Men hvis du er bekymret, så hiv fat i lægen. 

Jeg ville ikke være bekymret for det. Der sker jo så meget med kroppen i en graviditet, at det ville være mærkeligt hvis man ikke mærkede lidt hist og her. 

Men er det voldsomt, eller føler du dig utryg, ville jeg helt sikkert prøve at høre lægen ad. Det kan jo ikke skade 

Anmeld

23. april 2012

LilleLene

Mor010711 skriver:

Det kan være, ved det ikke, men det kan være fordi babyen fylder så meget at der bliver rokeret lidt rundt derinde. Jeg fik mega smerter meget tidlig lige ved nederste del af ribbenene i den ene side. og var ved flere læger der tjekkede mig og sagde at det var helt normalt. 

Det er selvfølgelig ikke det samme du oplever, så det er jo ikke til at sige om det er det samme. Men hvis du er bekymret, så hiv fat i lægen. 

Jeg ville ikke være bekymret for det. Der sker jo så meget med kroppen i en graviditet, at det ville være mærkeligt hvis man ikke mærkede lidt hist og her. 

Men er det voldsomt, eller føler du dig utryg, ville jeg helt sikkert prøve at høre lægen ad. Det kan jo ikke skade 

okay
-tak for hjælpen

Anmeld

23. april 2012

Musen5

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg har nu i noget tid, sådan on/off døjet med stikken eller jag i den øverste del af maven, og de gør VIRKELIG ondt når de kommer

jeg er 33+4

Nogle der har en idé om hvad det kunne være ?

Prøv at få tjekket om du har blærebetændelse.

Jeg har haft det et par gange i mine graviditeter og der var det pga blærebetændelse.

/Mette

Anmeld

23. april 2012

LilleLene

Musen5 skriver:

Prøv at få tjekket om du har blærebetændelse.

Jeg har haft det et par gange i mine graviditeter og der var det pga blærebetændelse.

/Mette

ethar jeg lige fået tjekket, og den var negativ

Anmeld

23. april 2012

Musen5

LilleLene skriver:

ethar jeg lige fået tjekket, og den var negativ

Ok

Det  var godt at høre.

Har du fundet ud af hvad det evt kunne være ?

/Mette

Anmeld

24. april 2012

LilleLene

Musen5 skriver:

Ok

Det  var godt at høre.

Har du fundet ud af hvad det evt kunne være ?

/Mette

nej :/ men bliver det vd må jeg jo få ringet til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.