Kiwi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Mira0911

Nogen der køber Libero Bleer i KIWI? (Selvfølgelig med Bummelum kort)
Vi køber bleer der... Tit går jeg rundt og tænker.... Kan man godt tillade sig at købe mere end i 4 pakker via Bummelum kortet? Det er jo billigt.. 3 pakker 141 kr.. Noget i den retning...

Eller vil ekspedienterne kigge mærkeligt på en eller sige - det er kun pr. dag man må købe... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

frk Jensen

Jeg har bummelum kort til Kiwi, men jeg synes at det er lidt træls med alle de små pakker. Kan godt se at der er en besparelse, men skulle jeg købe alle vores bleer der kunne jeg jo ikke lave andet end at hente små pakker bleer. Marcus kan bruge sådan to små pakker bleer på en uge. Men da jeg købte deroppe tog jeg altid 4 pakker på en gang, og så den ene jo var gratis. Synes bare det er nemmere at købe en hel karton i Bilka når de er på bud..

Knus

Anmeld

14. april 2009

Mira0911

Det er heldigvis hver sin smag - hvordan og hvorledes...
Det er nu mere, hvis man køber mere end 4 pakker af gangen - om de kan gå ind og sige "hey, det er kun pr. dag" Eller noget i den stil...

Anmeld

14. april 2009

frk Jensen

Jeg tror da bare du skal spørge dem, om hvor mange man evt må tage med hjem på en gang.. De vil nok hellere end gerne sælge mange pakker bleer..

Anmeld

14. april 2009

Mira0911

Det kan man jo håbe på...

Anmeld

14. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Nogen der køber Libero Bleer i KIWI? (Selvfølgelig med Bummelum kort)
Vi køber bleer der... Tit går jeg rundt og tænker.... Kan man godt tillade sig at købe mere end i 4 pakker via Bummelum kortet? Det er jo billigt.. 3 pakker 141 kr.. Noget i den retning...

Eller vil ekspedienterne kigge mærkeligt på en eller sige - det er kun pr. dag man må købe... ?

Hvad er 'Bummelum' kort??? :O

Og når nu I har fået kiwi supermarkeder, har de så det der super lækre spelt toastbrød, med solsikkefrø???
Det er frygteligt at vi kan få det i norge ellers

Anmeld

14. april 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Hvad er 'Bummelum' kort??? :O

Og når nu I har fået kiwi supermarkeder, har de så det der super lækre spelt toastbrød, med solsikkefrø???
Det er frygteligt at vi kan få det i norge ellers

Hehe.. Ved jeg ikke om man kan få... Bummelum kort er det kort vi bruger for at kunne få bleerne så billige, hvis vi ikke har det, er det normal pris man skal give.. Mener det er sådan det er...

Anmeld

14. april 2009

saxa

Vi handler også Libero i Kiwi - der er jo virkelig noget at spare (dobbelt antal bleer for en pk. bleer i andre supermarkeder) Vi har købt 8 pakker engang imellem, der har vi ikke fået mærkelige blikke eller henvenndelser om kun at købe 4 af gangen.. Så det tror jeg da roligt du kan gøre..

Anmeld

14. april 2009

Mira0911

saxi skriver:

Vi handler også Libero i Kiwi - der er jo virkelig noget at spare (dobbelt antal bleer for en pk. bleer i andre supermarkeder) Vi har købt 8 pakker engang imellem, der har vi ikke fået mærkelige blikke eller henvenndelser om kun at købe 4 af gangen.. Så det tror jeg da roligt du kan gøre..

Okey - Jeg prøver... Ellers høre jeg jo nok noget fra dem... Det er billigt, så benytter mig af tilbuddet... De køre jo kun med det her til December....

Anmeld

14. april 2009

saxa

Dutte84 skriver:

Okey - Jeg prøver... Ellers høre jeg jo nok noget fra dem... Det er billigt, så benytter mig af tilbuddet... De køre jo kun med det her til December....

Kun i December?? Hm.. Troede de kørte med det altid - så skal der dælme hentes bleer inden da Men der er også lidt tid at løbe på, så lageret kan blive bygget op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.