Anonym skriver:
Jeg kan slet ikke forstå at vi endelig skal være forældre efter vi har prøvet i et år lykkes det endelig 
Men det er bare ikke gået op for mig i nu..
Skal til scanning tirsdag (for at finde ud af hvor langt henne jeg er) og ind til vi har været det og set liv (mistede for ca 6 md siden) tør vi ikke fortælle det til vores familie og dette er noget vi bare glæder os til.
Er der andre der har prøvet det.? At være gravid men ikke kan forstå det?
Stort tillykke med graviditeten. Hvor er det dejligt, nu når i har prøvet så meget 
Jeg synes også det var svært at forstå i starten. Og selvom man jo godt vidste at det var sikkert at man havde en lille spire i maven, gik det første rigtig op til første scanning, og jeg fællede en lille tåre. Var så vildt!
Jeg fortalte kun først til et par veninder, og var meget hemmeligt. Og så senere fortalte vi vores familie at jeg var gravid da jeg var 12 uger henne, selvom vi allerede fandt ud af det i uge 5. Så jeg synes du skal vente til efter første scanning, og lige være sikker på at det hele er som det skal være
Det kan jo være en lidt følsom tid de første uger, hvor man nemt kan tabe barnet osv desværre
Anmeld