Er ikke gået op for mig i nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan slet ikke forstå at vi endelig skal være forældre efter vi har prøvet i et år lykkes det endelig 

Men det  er bare ikke gået op for mig i nu..

Skal til scanning tirsdag (for at finde ud af hvor langt henne jeg er) og ind til vi har været det og set liv (mistede for ca 6 md siden) tør vi ikke fortælle det til vores familie og dette er noget vi bare glæder os til.

Er der andre der har prøvet det.? At være gravid men ikke kan forstå det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mumto3

Ork ja!!! Da jeg ventede den første, som jeg i øvrigt fødte i uge 42+2, så fattede jeg slet slet ikke at der lå en baby inde i min kæmpe store mave!!! -altså vi taler om en rigtig levende baby, sådan en som kan vokse, og blive til et barn og et menneske. Nej, ikke om jeg kunne fatte det!!! -og da han så kom ud..Altså så kunne jeg slet ikke forstå at han havde ligget ind i min mave???

-MEN DET ER JO DERFOR MAN KALDER DET FOR ET MIRAKEL!!!

Det er jo ikke til at forstå eller fatte. Mirakler forstår man heller ikke, for hvis man gjorde, så var det jo ikke et mirakel

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Ork ja!!! Da jeg ventede den første, som jeg i øvrigt fødte i uge 42+2, så fattede jeg slet slet ikke at der lå en baby inde i min kæmpe store mave!!! -altså vi taler om en rigtig levende baby, sådan en som kan vokse, og blive til et barn og et menneske. Nej, ikke om jeg kunne fatte det!!! -og da han så kom ud..Altså så kunne jeg slet ikke forstå at han havde ligget ind i min mave???

Det er jo ikke til at forstå eller fatte. Mirakler forstår man heller ikke, for hvis man gjorde, så var det jo ikke et mirakel

Ja det kan du havde ret i  Selv om jeg har prøvet det før kanKjer bare ikke fatte det lige nu.. Måske er det også fordi jeg ikke ved hvor langt henne jeg er, selv skyder jeg på 6-7 uger

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

Anonym skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at vi endelig skal være forældre efter vi har prøvet i et år lykkes det endelig 

Men det  er bare ikke gået op for mig i nu..

Skal til scanning tirsdag (for at finde ud af hvor langt henne jeg er) og ind til vi har været det og set liv (mistede for ca 6 md siden) tør vi ikke fortælle det til vores familie og dette er noget vi bare glæder os til.

Er der andre der har prøvet det.? At være gravid men ikke kan forstå det?

Stort tillykke med graviditeten. Hvor er det dejligt, nu når i har prøvet så meget

Jeg synes også det var svært at forstå i starten. Og selvom man jo godt vidste at det var sikkert at man havde en lille spire i maven, gik det første rigtig op til første scanning, og jeg fællede en lille tåre. Var så vildt!

Jeg fortalte kun først til et par veninder, og var meget hemmeligt. Og så senere fortalte vi vores familie at jeg var gravid da jeg var 12 uger henne, selvom vi allerede fandt ud af det i uge 5. Så jeg synes du skal vente til efter første scanning, og lige være sikker på at det hele er som det skal være  Det kan jo være en lidt følsom tid de første uger, hvor man nemt kan tabe barnet osv desværre

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

sommer1988 skriver:

Stort tillykke med graviditeten. Hvor er det dejligt, nu når i har prøvet så meget

Jeg synes også det var svært at forstå i starten. Og selvom man jo godt vidste at det var sikkert at man havde en lille spire i maven, gik det første rigtig op til første scanning, og jeg fællede en lille tåre. Var så vildt!

Jeg fortalte kun først til et par veninder, og var meget hemmeligt. Og så senere fortalte vi vores familie at jeg var gravid da jeg var 12 uger henne, selvom vi allerede fandt ud af det i uge 5. Så jeg synes du skal vente til efter første scanning, og lige være sikker på at det hele er som det skal være  Det kan jo være en lidt følsom tid de første uger, hvor man nemt kan tabe barnet osv desværre

Tak  Vi har fået tid til scanning så vi kan se hvor langt henne vi er og har aftalt at vis (når) vi ser hjerteblink der så afsløre vi det for familien 

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

Anonym skriver:

Tak  Vi har fået tid til scanning så vi kan se hvor langt henne vi er og har aftalt at vis (når) vi ser hjerteblink der så afsløre vi det for familien 

Dejligt. krydser fingre for jer 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

sommer1988 skriver:

Dejligt. krydser fingre for jer 

Mange tak

Anmeld

23. april 2012

Isaac's mor

Sådan tror jeg man har det indtil den lille bebs kommer

Altså jeg ved det godt.... Men jeg kan ikk helt forstå det endnu

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

Mumto3 skriver:

sys godt om.. havde det på præcis samme måde med min den første det hele var så uvirkeligt

Anmeld

23. april 2012

Miss BananaHammock

Har det præcis som dig! Jeg har meget lidt symptomer - så er overbevist om at jeg ikke er gravid - også husker jeg blodprøven, også er jeg overbevist om at jeg ikke ergravid mere! Det er skørt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.