Fortæl fortæææl :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. april 2012

crille

Hvordan har i holdt/planllagt jeres bryllup? 

Syntes det er spændende at høre om alle, men er særlig interesserede i bryllupper uden kirke og gerne af lidt anderledes karakter end det traditionelle. Hvor, hvordan og hvormeget måtte i betale? 

Håber i vil være med til at berette  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Malene76

crille skriver:

Hvordan har i holdt/planllagt jeres bryllup? 

Syntes det er spændende at høre om alle, men er særlig interesserede i bryllupper uden kirke og gerne af lidt anderledes karakter end det traditionelle. Hvor, hvordan og hvormeget måtte i betale? 

Håber i vil være med til at berette  

op op op... Synes det kunne være en spændende og hyggelig tråd at læse.

Anmeld

23. april 2012

projekt-ønskebarn

Vi planlagde vores bryllup i en påsken sidste år, og blev gift d. 25. juni, så vi var rimelige hurtige med planlægningen. 

Brylluppet blev holdt på et gammelt autentisk fort, hvor det er muligt at blive fløjet til med helikopter hvis man ønsker dette

Vi blev gift i kirke og holdt et brag af en fest som varede til 5 om morgenen.

Vi gav ca. 1000 pr person med velkomstdrink, 3 retter, virkelig lækker mad og natmad, som bestod i pølsevogn  og bryllupskage.

Deudover kom tøj, buket og div andre ting. 

Det var en fantastisk dag og vi nåede at gøre det hele perfekt på knap 3 måneder 

Vi ønskede os penge i bryllupsgave, så vi kunne komme på bryllupsrejse, hvilke resulterede i 3 uger thailand og Bali. En rigtig god ide at gæsterne var med til at give os den kæmpe oplevelse i stedet for et par dyre tallerkener eller andet

Anmeld

23. april 2012

projekt-ønskebarn

og så fik vi taget nogle anderledes bryllupsbilleder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2012

Ilya

Så småt som muligt!!!

Vi skal vies i kirke, men ingen af os er interesserede i pomp og pragt og overflod bare for "showets" skyld. Tværtimod vil vi gerne have det småt og intimt, så vi rent faktisk har en chance for at få snakket med gæsterne.

Vores hovedmål er rendyrket hygge og selskabelighed frem for rent blær. Når jeg siger det på denne måde, er det fordi, jeg personligt har observeret en tendens med, at folk gerne vil have det stort og flot og pompøst og dermed glemmer nærværet med gæsterne. Og så forstår jeg ikke helt pointen med et bryllup, for det skal da bare handle om kærlighed. Både til hinanden som nyt ægtepar, men også til dem, man vælger at invitere på denne smukke dag.  

Anmeld

24. april 2012

crille

Malene76 skriver:

op op op... Synes det kunne være en spændende og hyggelig tråd at læse.

Anmeld

24. april 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Vi planlagde vores bryllup i en påsken sidste år, og blev gift d. 25. juni, så vi var rimelige hurtige med planlægningen. 

Brylluppet blev holdt på et gammelt autentisk fort, hvor det er muligt at blive fløjet til med helikopter hvis man ønsker dette

Vi blev gift i kirke og holdt et brag af en fest som varede til 5 om morgenen.

Vi gav ca. 1000 pr person med velkomstdrink, 3 retter, virkelig lækker mad og natmad, som bestod i pølsevogn  og bryllupskage.

Deudover kom tøj, buket og div andre ting. 

Det var en fantastisk dag og vi nåede at gøre det hele perfekt på knap 3 måneder 

Vi ønskede os penge i bryllupsgave, så vi kunne komme på bryllupsrejse, hvilke resulterede i 3 uger thailand og Bali. En rigtig god ide at gæsterne var med til at give os den kæmpe oplevelse i stedet for et par dyre tallerkener eller andet

Lyder som om i har fået det lige som i ønskede, hvor er det skønt at høre.. Og SUPER fedt billede  

Anmeld

24. april 2012

crille

Ilya skriver:

Så småt som muligt!!!

Vi skal vies i kirke, men ingen af os er interesserede i pomp og pragt og overflod bare for "showets" skyld. Tværtimod vil vi gerne have det småt og intimt, så vi rent faktisk har en chance for at få snakket med gæsterne.

Vores hovedmål er rendyrket hygge og selskabelighed frem for rent blær. Når jeg siger det på denne måde, er det fordi, jeg personligt har observeret en tendens med, at folk gerne vil have det stort og flot og pompøst og dermed glemmer nærværet med gæsterne. Og så forstår jeg ikke helt pointen med et bryllup, for det skal da bare handle om kærlighed. Både til hinanden som nyt ægtepar, men også til dem, man vælger at invitere på denne smukke dag.  

HElt enig - til et bryllup vil jeg håbe at det for alle handler om at fejre kærligheden mellem to mennesker. Hvordan man ønsker det syntes jeg er meget forskelligt og er fuldstændig ligeglad hvad folk ønsker. Håber bare at man får det LIGE som man ønsker det  

I mine ører lyder nærvær med gæsterne nu også spot on og jeg er helelr ikke til det traditionelle eller store og fine.. og så vil det jo være fjollet at kaste en masse penge efter det  

Hvad tænker du så sådan mere konkret? Hvordan tænker du at du opnår det du tænker?

Anmeld

24. april 2012

Kay

vi skal jo giftes her om lidt under 2 måneder og på side 3 i denne tråd kan du læse om vores planer

https://www.baby.dk/debat/166643pi3/bryllup/min-nye-bryllups-traad-.aspx

Anmeld

24. april 2012

projekt-ønskebarn

Det var en ubeskrivelig og helt igennem fantastisk dag. Hverken f****  fornemt eller noget. Vi havdeprioriteret at få en masse mennesker med så det blev et brag af en fest som er i vores ånd og så gået på kompromis med andre ting . Håber i får lige det i drømmer om. Tak. Billederne har vi selv taget, location var en gammel nedlagt fabriksbygning som er helt jævnet med jorden nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.