Jubii, juhuu juhuu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2012

baby-kom-nu

Er bare super glad og spændt, da vi skal til scanning i morgen, og forhåbentlig kan se kønnet

Samtidig har vi lige vundet en 3d-scanning, så det kan jo bare ikke blive bedre!!!  

Så er bare super glad her en søndag aften!!

Vil i øvrigt lige høre hvornår I begyndte at mærke liv? Er 20+3 i dag, og synes ikke jeg har mærket noget endnu....

Ha' en god søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mom2

jeg er 23 + 4 og mærker ikke så meget liv, men jeg har fået af vide ved jm at det er fordi min moderkage ligger yderst..
og så tror jeg også det er fordi jeg ikke tænker så meget over det endnu, fordi det ikke er meget jeg mærker endnu, men glæder mig til at jeg rigtig kan mærke sparkene

har I vundet en 3D scanning? det lyder dælme ikke dumt, de er jo enormt dyre :/

Anmeld

22. april 2012

baby-kom-nu

Christina9870 skriver:

jeg er 23 + 4 og mærker ikke så meget liv, men jeg har fået af vide ved jm at det er fordi min moderkage ligger yderst..
og så tror jeg også det er fordi jeg ikke tænker så meget over det endnu, fordi det ikke er meget jeg mærker endnu, men glæder mig til at jeg rigtig kan mærke sparkene

har I vundet en 3D scanning? det lyder dælme ikke dumt, de er jo enormt dyre :/

Okay, så må jeg jo bare vente...  Kan jm mærke om moderkagen ligger yderst?

Ja, det er super fedt!! Kan se på den klinik's hjemmeside, hvor vi har vundet det til, at det normalt koster 1500, så det er jo ikke en dårlig gevinst

Anmeld

22. april 2012

Mom2

baby-kom-nu skriver:

Okay, så må jeg jo bare vente...  Kan jm mærke om moderkagen ligger yderst?

Ja, det er super fedt!! Kan se på den klinik's hjemmeside, hvor vi har vundet det til, at det normalt koster 1500, så det er jo ikke en dårlig gevinst

Nej det kan de til scanningerne. Fik det at vide allerede til nf scanningen.
Kom bare til at snakke med min jm om sidst, at jeg ikke mærkede så meget liv og så sagde hun at det med stor sandsynlighed var fordi min moderkage ligger yderst..

Anmeld

22. april 2012

baby-kom-nu

Christina9870 skriver:

Nej det kan de til scanningerne. Fik det at vide allerede til nf scanningen.
Kom bare til at snakke med min jm om sidst, at jeg ikke mærkede så meget liv og så sagde hun at det med stor sandsynlighed var fordi min moderkage ligger yderst..

Nå okay  Jamen så må jeg jo se hvad de siger i morgen....

Anmeld

22. april 2012

Mom2

baby-kom-nu skriver:

Nå okay  Jamen så må jeg jo se hvad de siger i morgen....

Ja der er ikke andet for Men du skal i hvert fald nok komme til at mærke puffene og når du gør er du ikke i tvivl, mærkes helt anderledes end hvis det er dine tarme der bobler..

Anmeld

22. april 2012

crille

Hvis du skal til scanning i morgen, så spørg til det.

Der står nu mange steder at man ikke som førstegangsfødende kan forvente at mærke lig før ca. uge 25, så der er jo noget tid til endnu.

Selv mærkede jeg Magne i uge 18 og fast fra uge 19.. men min moderkage ligger bagved, så det er nok derfor jeg har kunnet mærke det så tidligt. Andre beretter om at have mærket liv fra uge 15 og andre igen at de er meget længere henne..

Men udnyt at du har en du kan spørge.. Spørg altid, så slipper man for at gå og tænke over noget der er en god forklaring på  

God fornøjelse

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

baby-kom-nu skriver:

Er bare super glad og spændt, da vi skal til scanning i morgen, og forhåbentlig kan se kønnet

Samtidig har vi lige vundet en 3d-scanning, så det kan jo bare ikke blive bedre!!!  

Så er bare super glad her en søndag aften!!

Vil i øvrigt lige høre hvornår I begyndte at mærke liv? Er 20+3 i dag, og synes ikke jeg har mærket noget endnu....

Ha' en god søndag aften

Tillykke med det, rigtig dejligt for jer 

Jeg ville ikke være bekymret endnu. Jeg begyndte at mærke liv i uge 21. Det var bare et lille mini spark jeg kunne mærke, og var næsten itvivl om det var noget jeg bare bilde mig selv ind. Men efter min kæreste også mærkede det på mig, var vi ikke i tvivl længere hehe.

Men hvis du du når 24 fulde uger, og du stadig ikke har mærket liv. Skal du absolut være bekymret og kontakte din jm eller fg med det samme. Men mon ikke du når at mærke noget før eller siden. Tro mig jeg var også nervøs for at jeg ikke skulle mærke noget. Men man skal bare tage det helt roligt 

Anmeld

23. april 2012

baby-kom-nu

Jeg har været til scanning i dag, og nu er jeg helt rolig  Den lille var meget livlig, og hjertet bankede helt vildt  Min moderkage ligger yderst, så derfor her jeg ikke mærket noget endnu... Tror dog måske jeg kan mærke lidt bobler, men ved jo ikke helt om det er det.... Jordmoderen sagde, at jeg helt sikkert ville mærke liv omkring uge 24.

Og så fik vi at vide, at vi skal ha en lille pige!!!  

Så en helt vellykket scanning, hvor alt så rigtig fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.