Hej alle dejlige damer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Amanda2

Hej alle dejlig damer

Jeg glæder mig til at lære jer alle og kende og høre om jeres fantastiske maver. Er selv 2. gangsgravid og glæder mig endnu mere, hvis det er muligt, denne gang Jeg er 26, bor sammen med min kæreste på 27 og vi har sammen Kalle på 13 måneder. Har været til NF og var så heldig de kunne se hvad køn det var.. og vi skal have en lillebror så dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

jack

Hvor skønt...Stort tillykke... 

venter selv nr 2 og skal til kønsscanning senere idag, glæder mig helt vildt til at se hvad der gemmer sig....

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Amanda2 skriver:

Hej alle dejlig damer

Jeg glæder mig til at lære jer alle og kende og høre om jeres fantastiske maver. Er selv 2. gangsgravid og glæder mig endnu mere, hvis det er muligt, denne gang Jeg er 26, bor sammen med min kæreste på 27 og vi har sammen Kalle på 13 måneder. Har været til NF og var så heldig de kunne se hvad køn det var.. og vi skal have en lillebror så dejligt.

hej med dig.. tillykke med graviditeten og velkommen til

Anmeld

23. april 2012

Amanda2

tak spændende med køns scanning, om alt kan genbruges eller der skal findes ting til en prinsesse

Anmeld

23. april 2012

jack

Amanda2 skriver:

tak spændende med køns scanning, om alt kan genbruges eller der skal findes ting til en prinsesse

ja det var meget spændene... men det er en lillebror vi skal ha, det blir super skønt...og rigtig dejligt at det hele kan genbruges

Anmeld

23. april 2012

piadas

Hej med dig og velkommen til!

Vi har også en lille en (Ida) på 14 mdr., så der bliver jo ca. det samme imellem, som hos jer!

Anmeld

26. april 2012

OktoberMor

Jamen velkommen til dig også..  Tillykke med at det bliver en lille dreng.  

Og må man lige ha lov og sige "nååååååårh" Kalle, er da bare et sødt navn altså

glæder mig til at følge dig, gennem det hele...

Anmeld

26. april 2012

Amanda2

Tak Tihi synes også selv Kalle er mega sød, men det er der mange meninger om.

Kalle er fra den 7 marts, så de må næsten være jævnalderen ham og Ida. Tror han får et chok når han ikke længere får alt opmærksomheden, håber han hurtigt falder ind i rollen som storebror og det kommer til og gå nemt.

Anmeld

26. april 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Tak Tihi synes også selv Kalle er mega sød, men det er der mange meninger om.

Kalle er fra den 7 marts, så de må næsten være jævnalderen ham og Ida. Tror han får et chok når han ikke længere får alt opmærksomheden, håber han hurtigt falder ind i rollen som storebror og det kommer til og gå nemt.

Jeps, Ida er fra 15. februar, så det er tæt på!

Anmeld

28. april 2012

Sofia

piadas skriver:

Jeps, Ida er fra 15. februar, så det er tæt på!

Men Ida er snuppet, hun er nemlig kæreste med Alfred Til Pia: Jeg er veninde med Amanda2 IRL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.