Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen fra Horsens og omeng der er gravide eller har børn i Horsens og omeng, så må i meget gerne skrive.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej med dig.
Min søn er født i Horsens, dog bor vi i Give. Min søn er 13 mdr gammel og hedder Silas. Jeg hedder Janni og er 30 år, bosat som sagt i Give, sammen med min kæreste Aksel, og hans 2 gravhunde.
Tillykke med spiren
Janni. skriver: Hej med dig. Min søn er født i Horsens, dog bor vi i Give. Min søn er 13 mdr gammel og hedder Silas. Jeg hedder Janni og er 30 år, bosat som sagt i Give, sammen med min kæreste Aksel, og hans 2 gravhunde. Tillykke med spiren
så ved du vel hvor Bredsten ligger?
Sas1990 skriver: Hej med dig. så ved du vel hvor Bredsten ligger?
Jeps, der er ikke så langt til Bredsten.
Janni. skriver: Jeps, der er ikke så langt til Bredsten.
nej det er det ikke jeg er født i vejle og vokset op i vejle og bredsten
Sas1990 skriver: nej det er det ikke jeg er født i vejle og vokset op i vejle og bredsten
Jeg er tilflytter til området, er født i viborg men opvokset sådan lidt rundt omkring i landet - min mor flyttede rigtig meget rundt, så jeg kan ikke sige jeg er opvokset i et bestemt område.
Janni. skriver: Jeg er tilflytter til området, er født i viborg men opvokset sådan lidt rundt omkring i landet - min mor flyttede rigtig meget rundt, så jeg kan ikke sige jeg er opvokset i et bestemt område.
hehe nej okay:d
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128