kom med nogen råd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2012

MiaLarsen

nu har jeg i 3-4 dage haft ondt nede ved røven undskyld mit sprog og når et kommer ligger jeg helt strækt ud og ikke kan bevæge mig. 

og kan mærke det er der lidt nu.. så går meget forsigtigt.. 

nogen som ved hva det kan være.. det er sådan en ubehagelig ondt .. svær beskrivelse ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Line8700

Hvis det er på/i ballerne du har ondt, kan det godt være din iskiasnerve, der sidder i klemme, og det gør ondt.  Har selv prøvet det flere gange, og kommer især nu når jeg er gravid. Hvis det fortsætter synes jeg du skal kontakte din læge.

Anmeld

22. april 2012

MiaLarsen

Det er ikke ballerne.. har prøvet den smerte når den går i lårne også men det ikke den det er hvor numsen starter.. altså uden på røven undskyld mit sprog igen.. 

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

MiaLarsen skriver:

nu har jeg i 3-4 dage haft ondt nede ved røven undskyld mit sprog og når et kommer ligger jeg helt strækt ud og ikke kan bevæge mig. 

og kan mærke det er der lidt nu.. så går meget forsigtigt.. 

nogen som ved hva det kan være.. det er sådan en ubehagelig ondt .. svær beskrivelse ... 

nok desværre presset fra den lille som kan give hæmorider mm. :/ selv i samme situation. har desværre ikke nogen geniale råd - men hvis du vil ha det kan jeg sende en håndfuld ve støv og så kan du sende en retur

Anmeld

22. april 2012

MiaLarsen

sender retur.. men ville helst gerne lige vente lidt med han kommer.. for skal lige hjem til min mor først.. for skal bo der hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.